22.07.16

Co si beru do letadla 2016

Ahoj, vítejte u dalšího článku. Čas utíká hrozně rychle a já si až dnes uvědomuji, že zítra odlétám pryč, haha. No a jelikož bych už zítra nestihla napsat článek, rozhodla jsem se ho vydat ještě dnes. Každopádně zatím nemám ani cestovní horečku, ale za to se mi teď každou noc zdá o letadlech, haha. Jen co zapnu televizi vidím katastrofické filmy a dokumenty s letadly. Včera jsem si připravovala věci, které si beru do kufru a veřte mi, to nechcete vidět, haha. Nechápu, jak to tam narvu. Zamluvila jsem si u rodičů ten největší kufr, tak mi držte palce. Zítra odlétáme ve 4:50, takže musím vstávat kolem 1:30. Můžete mi někdo vysvětlit, jak to mám zvládnout? Je fakt, že poslední dobou vstávám docela brzo, ale až takhle brzo? To je prázdninová sebevražda, haha. Dneska mám zase strašně moc dobrou náladu a ani vlastně nevím proč. Je to jako bych byla na nějaké vlně pozitivního myšlení, které mi trvale zůstane. Nebojte, nedroguju, haha. 
Už se zase moc vykecávám, takže STOP a jdeme na článek.



S sebou si beru tenhle batůžek. Není veliký, má hodně kapes a malinkých kapsiček, které se vždycky hodí, takže je pro cestování ideální. Objednávala jsem si ho přes internet, ale už si přesně nepamatuji odkud. Hrozně se mi líbil, ale myslela jsem si, že ho nebudu mít k čemu nosit, kvůli těm barvám. To byl omyl, ačkoliv se to asi nezdá, hodí se snad ke všemu. Lépe řečeno, nenašla jsem zatím nic k čemu by se vysloveně nehodil.
Začala bych asi nejdůležitějšími věcmi, které jsem nevyfotila. Mezi tyto věci patří pas, letenky, mobil (popř. sluchátka) a nebo třeba fotoaparát, který já nepoužívám, protože můj mobil má foťák mnohem lepší, haha.
1. Takže nejdřív tu mám sluneční brýle. Já bych bez nich nikam nikdy neodjela. Tyhle jsem kupovala v HM už minulý rok a pořád "žijí", haha.

2. Pak tu mám balzám na rty. Mám pocit, že jsem už v nějakém článku psala, že mi Eos absolutně nevyhovuje, ale dala jsem mu ještě jednu šanci a vybrala si jinou "příchuť". Tohle je meloun, není nijak moc ovoněný nějakými chemickými vůněmi a rty mi krásně hydratuje. Za mě palce nahoru, haha.

3. Pak tu mám peněženku. Nevím jak Vy, ale já hrozně prožívám poslední loučení se svým jídlem u odbavení. No a když pak chodím s prázným batůžkem a žaludkem po Duty Free, neodolám a vždycky si něco koupím a právě kvůli tomu je důležité vzít si peněženku a pořádně to v Duty Free shopech rozjet, haha.

4. Další nezbytnou věcí jsou pro mě gumičky. Ačkoliv mě většina lidí vidí v culíku pouze o tělocviku, protože mi culíky vůbec nesluší. V letadle mi jde hlavně o pohodlí a navíc nemám ráda, když se mi moje vlasy pletou do obličeje, takže je u mě gumička v letadle opravdu důležitá.

5. Pokud se budete v letadle nudit, přibalte si do Vašeho příručího zavazadla něco ke čtení. Ať už časopis či knížku. Pro příklad tu mám Průvodce lucidním sněním, tedy povídání o tom, jak cestovat ve snech a všeobecně je to takový návod, jak ovládat své vlastní sny.
Pokud nejste fanouškem čtení, vemte si s sebou třeba deník. Já jsem si tenhle koupila nedávno a musela jsem si ho trošku ozdobit, aby nebyl tak nudný. Dobře.. Nebudu Vám lhát. Na místě, kde je nalepený ten malinký zápisník, byla cedulka s cenou a nějakým popiskem, kodem apod., no a jelikož je moje nešikovnost opravdu velká, strhla jsem ji opravdu špatně a nevypadalo to zrovna nejlépe. Takže jsem musela myslet, jak to zamaskovat. Vzala jsem si prošlé lepidlo, které fakt divně zapáchalo a pustila jsem se do práce. Celkově si myslím, že to nedopadlo tak zle, haha.

6. Jestliže se rozhodnete vzít si s sebou deníček, určitě nezapomeňte na propisku. To by pak bylo docela k ničemu, kdyby jste neměli čím psát, haha.

7. Taky nenávidíte ten pocit, když se cítíte dehydratovaní, máte suchou kůži atd.? Mým největším pomocníkem jsou v tomhle případě vlhčené ubrousky, které mě osvěží a navíc krásně voní.

8. A jako poslední tu mám hřeben. Já jsem na vlasy úchyl všeobecně. Pořád si je pročesávám, šahám si do nich apod. Nedokážu si tedy představit, že bych cestovala bez hřebenu. Další důvod, proč si ho beru s sebou je, že si bez něj nedokážu udělat culík (protože jsem prostě nešikovná), haha.

No a to by bylo pro dnešek vše. Já doufám, že se Vám dnešní článek líbil. Co si berete do letadla Vy? Takže já se s Vámi na 12 dní loučím, ale nebojte se.. Hned jak se vrátím, mám naplánovaný slibovaný článek z dovolené, tedy mám toho naplánovaného více, ale je ve hvězdách, jestli to nakonec klapne.

Mějte se hezky, užívejte prázdnin a sluníčka.


10 komentářů:

  1. Batůžek má krásné barvičky a vzor, moc se mi líbí! :) Jinak já jsem letěla zatím jen jednou (pokud se počítá cesta tam i zpět, tak dvakrát :D) a co si vezmu s sebou do letadla jsem nijak neřešila - byla jsem menší a letěli jsme jen chvilku :) Užij si dovolenou! :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za komentář :)

      Vymazat
  2. Máš moc pěkný batůžek :-)
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Batůžek ti moc děkuje :) :D

      Vymazat
  3. tak hlavně si užij dovolenou!! :D ten baťoh je ultra mega boží, takovej chci taky :O
    mně do letadla většinou stačí ta knížka, sluchátka a sváča :D
    btw. je ta knížka zajímává? docela se o lucidní snění teďka zajímám, takže přemejšlím, že pořídím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, sváča je taky hodně důležitá :D
      Hele já jsem pořád na začátku takže ještě nemůžu soudit, ale až ji dočtu, určitě sem hodím nějaké info :)
      Díky za komentář :)

      Vymazat
  4. pekný batoh!:)
    ja si do batohu beriem podobné veci okrem hrebeňa. potom si ešte pribalím aj slúchatká, pretože toto a knihu musím mať u seba vždy!:D

    OdpovědětVymazat
  5. Ja v lietadle zásadne nemôžem čítať nedokážem sa sústrediť tak že mám vždy zo sebou hudbu :D krásny batoh


    www.kelly145.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle "problém" má i moje mamka, taky se prostě v letadle nedokáže tak nějak uvolnit a pořádně se na nějakou věc soustředit, teda kromě toho, že pořád přemýšlí nad tím, co by se stalo, kdyby naše letadlo havarovalo :D

      Vymazat

Děkuji za každý krásný komentář, moc si toho vážím.

Návštěvy