22.05.16

Barvám neutečeš 2016

Ahoj,
vítejte u dalšího článku. Dneska bych se s Vámi chtěla podělit o moje pocity z běhu Barvám neutečeš.
Už delší dobu jsme s kamarádkou hledali nějakou akci - nejlépe běh, na který mají přístup i děti. I když se za dítě už nepokládám, podle věku ještě dítě jsem. Vlastně.. V každém dospělém zůstane až do konce života kus dítěte. Nakonec jsme to našli! O Barvám neutečeš jsem slyšela už dříve, ale nijak jsem se o to nezajímala.
Když jsem zjistila, že se to pořádá, ani jsem nevěřila, že se "dokopeme" k zaregistrování, haha.
Opak byl pravdou, v sobotu 21.5. 2016 jsme už čekali na startu.
Tato akce vlastně spočívá v tom, že běžíte 5 km. To není nic zvláštního, ne? Ta zvláštnost a legrace je vlastně v tom, že na každém uběhnutém kilometru po Vás hází práškové barvy.
Kvůli velkému množství lidí v předešlých ročnících ( byl to 3. ročník ), se pořadatelé rozhodli, že budou v Praze dva starty. Tedy dopolední běh v 11:00 a odpolední běh v 15:00. My jsme se rozhodli běžet ráno. Jsem na sebe pyšná, protože jsem musela vstávat ještě dříve než do školy. Od 8:00 si mohl každý zaregistrovaný vyzvednout startovní balíček, ve kterém bylo tričko, různé poukázky, sušenka, náramek a jeden balíček práškové barvy.
Celý areál a organizace byla na jedničku. Všude byly stánky s jídlem a pitím. Příjemné překvapení pro mě byl stánek s veganským jídlem. Vystoupení, které mě nadchlo byla bubenická kapela ( ? ), říká se tomu tak? Určitě víte, co myslím, haha. V plánu byla i rozcvička před samotným během. Měla jsem krásný výhled na pány z fitka, kteří nám předcvičovali, haha. Po rozcvičce nás čekal výhoz barev, Vzali jsme si balíčky s barvou a po odpočítávání jsme je všichni vyhodili nad hlavu. Utvořila se tam jakoby mlha barev a já si uvědomila, jak by to bylo úžasné, kdybychom měli barevné nebe.
Jedním slovem to byla krása.
Za doprovodu rytmů bubnů jsme se přesunuli na start. Pak už jsme jen uslyšeli výstřel a naše dobrodružství mohlo začít.

Hrozně rychle to utíkalo, tedy aspoň ze začátku, haha. Hned u prvního kopce nahoru si nás vyhlídl nějaký cyklista a celou cestu do kopce nás povzbuzoval. Po krátké chvíli jsme potkali moderátora, hezkého moderátora abych byla přesná, haha. Pozdravili jsme ho a on nás taky, pak jsme se všichni začali smát. No nevadí, aspoň si nás bude pamatovat. 
Ty barvy byly neskutečně slané a když se Vám dostaly do pusy, nebylo to zrovna příjemné. Když pomyslím na to, kolik prášku jsem spolkla, je mi z toho špatně, haha. 
Abych byla upřímná, nejsem žádný profesionální běžec a asi ani nikdy nebudu, ale můžu Vám s klidným svědomím oznámit, že jsme šli pouze 3x, jinak jsme celou dobu beželi. Jsem na nás pyšná.
Celých 5 kilometrů jsme uběhli do 30ti minut, což je pro nás neskutečný úspěch.

Celou cestu domů jsme jeli celé od barev, moc jsem si užívala, jak se na nás ostatní usmívají. Připadala jsem si hrdě s tou medailí na krku, haha.
Moc se nám tam líbilo a rozhodli jsme se, že z toho uděláme každoroční tradici, tak doufám, že nám to nasazení do běhu vydrží, haha.


Každému člověku tuhle akci doporučuji, nejen že spálíte pár kalorií, ale hlavní je, že se budete dobře bavit. My jsme se rozhodně dobře ( řekla bych, že až královsky ) bavili.

 To by bylo s dnešního článku vše.
Jaký máte názor na takové běhy? Byli jste na nějakém takovém?
Mějte se hezky.
Sim.

7 komentářů:

  1. Já bych na takový běh strašně chtěla, bohužel mi to moc nejde :( Ale jsem pevně předsvědčená (haha) že se jednou překonám a zkusím to :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Něco ti povím. Já jsem na běh úplný antitalent :DD Šla jsem do toho kvůli zábavě a musím vážně říct, že to bylo v pohodě :) Kdykoliv ses mohla zastavit a dát si oddych :) Že je to "haha" nakažlivé? :D Určitě to někdy zkus :)

      Vymazat
  2. Tys asi popsala úplně všechny moje pocity :D já "běžela" až odpoledne. Problém ale byl, že mám momentálně běh zakázaný :D nicméně i tak ta akce byla vážně skvělá a taky z toho uděláme s holkama každoroční tradici :) cesta domů byla skvělá a celou dobu jsem se divila, že mě pustili do autobusu, hah.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Děkuju za komentář..
      Jojo, my jsme se taky divili :D

      Vymazat
  3. Takýto beh túžim zažiť veľmi! :-) Neskutočne pozitívny článok, krásne fotky. Máš nádherný blog. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý krásný komentář, moc si toho vážím.

Návštěvy