06.05.16

10 věcí, za které jsem vděčná


Ahoj, vítejte u dalšího článku. Poslední dny nevycházely články. Byla jsem nemocná a pořád ještě trochu jsem, takže se omlouvám. Měla jsem toho tolik naplánovaného a nemoc si prostě umí vybrat chvíli. 
Teď už jsem ale zpět a rozhodla jsem se Vám napsat o deseti věcech, za které jsem nejvíce vděčná.
Mimochodem... Můj blog oslavil 1. rok! Nemůžu tomu uvěřit, hrozně rychle to utíká. Překonali jsme hranici 12 000 zobrazení, je to úplně úžasné a já Vám všem moc děkuji.

 Jsem strašně ráda, že se Vám mé články líbí.

Život. Jedna z nejcenějších věcí, které máme. Jsem vděčná za to, že mi někdo dal vůbec šanci žít. Žít život tak, jak chci já. Užívat si a dělat to, co mě baví. 

Štěstí. Žijeme ve světě plném lidí. Ve světě, kde nemá každý štěstí. A já jsem vděčná za to, že patřím mezi ty, kteří štěstí mají. Naučme se radovat z maličkostí a svět bude hned krásnější.

Zdraví. Je trochu zvláštní psát zrovna o zdraví, když teď zrovna moc zdravá nejsem, ale žiju a to je přece to hlavní. Ze všech nemocí a úrazů, co jsem kdy měla, jsem se dostala a jsem za to hrozně moc vděčná.

Rodina. Co bychom bez ní dělali? Jsem vděčná za to, že mám tu nejúžasnější milující rodinu, která mě vždycky ve všem podpoří a pomůže mi.

Kamarádi. Nemám jich moc a nevadí mi to. Nepotřebuji mít milion falešných přátel, radši budu mít tři pravé. Jsem vděčná za to, že jsem mohla takové úžasné lidi najít.

Hudba. Jak už jsem někde psala, odmala se věnuji hudbě a naplňuje mě to štěstím. Neumím si představit ani jeden den bez zpěvu, klavíru nebo písniček. Děkuju za to, že se můžu věnovat tomu, co mě baví.

Cestování. Moje rodina se snaží, abych poznala co nejvíce míst na světě. Cestujeme na různá místa, poznáváme památky a kulturu. Moc si toho vážím a moc za to děkuju.

Láska. Sama vím, že na tu "pravou" lásku mám ještě dost času. Každopádně už teď jsem láskou každý den obklopena a jsem za to vděčná.
Smích. Každý den se směju, usmívám, cítím se dobře. Každý den mám důvod k tomu, být šťastná a moc za to děkuju.

Domov. I když nežijeme v nějakém zámku s obrovskými zahradami, jsem vděčná za to, že mám milující domov.

To by bylo mých 10 věcí, za které jsem vděčná. Jaké jsou ty Vaše?
Tenhle článek byl trošku kratší, ale je podle mě zbytečné se u těhlech věcí více rozepisovat. Hlavní věci jsem napsala a doufám, že se Vám dnešní článek líbil.

Mějte se hezky.
Sim.



7 komentářů:

  1. Ahoj,
    V první řadě bych ti chtěla strašně poděkovat k už zmiňovaným 12 000 zobrazení. Je to nádherný číslo a doufám ze ještě poroste, protože ty jedna z mála, kdo si to zaslouží 😊😄
    Chtěla bych se zeptat, jaký máš mobil. Nechci se tu měřit, nebo tak (Sama mám Samsung, a neříkám že to je úplně nejúžasnější mobil na světě..)
    A moje druhá otázka je: od koho se inspiruješ a kde bereš nápady, nebo vše vymýšlíš sama.
    Moc ti přeju tuhle cestu v blogování. Osobně si myslím ze jsi jedna z mála kdo si to zaslouží (a zaslouží si ještě víc ) a měla by patřit k těm Velkým blogerkám (snad chápeš 😉) a myslím že bych tě mohla měřit klidně i třeba s holkama z A Cup Of Style😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :)
      Moc ti děkuju za komentář. Kvůli tomu, že mě baví focení a jsem trochu nešikovná, co se týče mobilů, chtěla jsem si sehnat nějaký s dobrým foťákem za přijatelnou cenu. Sehnala jsem Zopo 980+ a jsem s ním hodně spokojená. :)
      S tou inspirací je to jak kdy. Buď se nechám inspirovat nějakým videem nebo něčím, co vidím kolem sebe.
      K velkým blogerkám mám ještě daleko, ale moc ti děkuju :)

      Vymazat
  2. Ahoj :) konečně jsem se vrátila na svůj blog. Tvůj článek je moc pěkný, je dobře, že si vážíš těchto věcí a nebereš to jako samozřejmost :) Jen tak dál. Mám to vlastně vše stejně, hlavně ta rodina je pro mě nejdůležitější.

    OdpovědětVymazat
  3. to byl skvělý článek! rozhodně souhlasím se vším, co jsi napsala, protože to jsou asi ty nejzákladnější věci. asi bych měla u všeho nějakou připomínku, protože já jsem tak trošku optimistický pesimista a většinu času si stěžuju a zapomínám na ty maličkosti, co dělají mě mnou... a hudba to vždy jistí :-) ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za krásný komentář :)
      S hudbou jde všechno líp :) ♥

      Vymazat
  4. Jojo, máš pravdu. Lidi maj tolik věcí kterejch si ani nevšimnou...
    www.idontgiveashit.blog.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý krásný komentář, moc si toho vážím.

Návštěvy