09.04.16

Spring Wishlist

Ahoj, vítejte u dalšího článku. Dnes jsem si pro Vás připravila můj wishlist na jaro.
Poslední dobou mám strašnou náladu psát články, nevím čím to je. Jsem taková veselejší, no a když je člověk veselý, práce mu jde od ruky ( což u mě tedy moc nefunguje, co se týče školy, protože se teď musím docela dost učit ).  Každopádně jsem tento wishlist sestavila opět do několika kategorií, takže to je mnohem přehlednější.
Můžeme jít na to!

 1. Bomber Jacket
Jako první věc tu mám bomber jacket. Určitě jste o ní už slyšeli, protože se stala docela trendem. Líbí se mi na ní hlavně tvar, který vypadá lehce ležérně. Dodá jiskru každému jednoduchému outfitu a hodí se vesměs ke všemu. 

2. Nude rolák 
Jako milovník roláků a tílek, takže je pro mě tato varianta naprosto perfektní. Barva není křiklavá, ale ani nudná, rolák dodá formálnější vzhled a chybějící rukávy tomu celému dodávají šmrnc. 

3. Kšiltovka 
Všimla jsem si, že se začaly nosit kšiltovky. Nejsem si sice jistá, jestli mi kšiltovky sluší, ale to mi nezabraní v tom, si ji koupit. 

4. Kabelka  
Mám kabelkovou krizi. Vždycky když někam jdu, nemám kam dát věci, protože mi v mém šatníku chybí malá decentní kabelka, kterou už si vážně potřebuji pořídit.

5. Šedivé roztrhané džíny
Nebudu lhát, džín mám docela dost, ale všechny jsou takové klasické, nudné a jednoduché. Chybí mi přesně takové, které můžete vidět na obrázku. Mimochodem, jaký máte názor na boyfriend džíny? Mně osobně se líbí, akorát mám pocit, že v nich vypadám trochu jako nějaký farmář, haha.
  
6. Černá delší mikina s potiskem
Tahle mikča mě naprosto vystihuje. Největším plusem jsou pro mě kratší rukávy, protože nesnesu, když mám u nějaké mikiny rukávy dlouhé, vždycky si je musím ohrnovat.


7. Adidas Superstar Black
Do těhlech bot jsem se úplně zamilovala. Mám je v bílé barvě a jsou to moje nejpohodlnější tenisky. No a jelikož je mám tak ráda, hrozně bych si je přála v černé barvě.


Do téhle vůně jsem se zamilovala. Poprvé jsem o ní slyšela v reklamě, to mě namotivovalo k tomu, jít do Sephory a očichat ji. Byla jsem z toho nadšená, je to taková jemná letní vůně. Při cestě domů jsem pořád držela papírek s testerem u nosu, haha.

O tomhle spreji jsem se dozvěděla nedávno. Je do něj přidaná mořská voda, tento sprej slibuje, že po nastříkání na vlasy vytvoří přirozené plážové vlny. No a to je na jaro a léto úplně ideální. 

Tahle tužka od Anastasia Beverly Hills je podle mě úplně skvělá. Znám ji z videí na youtube, protože to používá snad každá americká youtuberka. Zaujala mě tou lehkou úpravou. Stačí si obočí rozčesat a pomocí štětečku nanášet barvu na obočí.

Pokud můj blog sledujete delší dobu, určitě víte, že zbožňuji nude barvy. No a jelikož nemám moc laků na nehty, rozhodla jsem se, že si nějaký takový pořídím.

V jednom článku jste se mohli dočíst, že jsem začala být závislá na krémech. Každý den musím mít na těle nejaké tělové mléko apod. Aktuálně používám krém od Nivey, nerada to říkám, ale docela rychle mizí, takže si musím pořídit nějaký nový. No a jelikož ráda zkouším nové věci, rozhodla jsem se, že  možná zkusím tohle tělové mléko.
Často nosím černé oblečení a chybí mi doplněk na ruku, tyhle hodinky mě úplně okouzlily svým jednoduchým vzhledem.

Podívejte se na tyhle náušnice a napiště první slovo, které Vás napadne při prvním pohledu. U mě to je slovo "roztomilé", nemůžu si pomoc, jsou nádherné, haha.
Už delší dobu hledám podobný náramek a zatím jsem ho nikde neviděla. Každopádně se mi takový styl náramků moc líbí a určitě bych si ho chtěla pořídit.

Tenhle na první pohled jednoduchý náhrdelník si mě získal tím přívěškem. Prostě jsem teď bláznivě zamilovaná do hvězdiček a měsíčků, haha.

1. Notes
Já prostě potřebuji úkolníček. Tedy nejen na úkoly ze školy, ale všeobecně pro všechny moje povinnosti, stává se mi totiž, že na ně často zapomínám.

Tahleta "kulička" snad obletěla celý svět. Dá se připnout na klíče, kabelku apod. Moc se mi to líbí, příjde mi to takové holčičí.

Tohle už si přeji hrozně dlouho, ale ještě jsem se nedokopala k tomu, abych si to konečně koupila, haha. Myslím, že jsem do nedávno zahlédla v HM

Nevím, jak jsem to dokázala, ale ztratila jsem svoje  sluchátka. Když je nemám cítím, jako by mi chyběl kousek MĚ. A to je rozhodně důvod pro koupi nových.

Jelikož se mi bude předělávat pokoj, mám představu, jaké věci tam budu chtít mít. Jako první tu mám takový jednoduchý polštář s nápisem "cozy - útulný". No a jelikož ho budu mít na posteli, myslím, že ten nápis naprosto sedí.
2. Hodiny
Tyhle hodiny mě uchvátily, jsou krásné. Celý ten jejich design je takový decentní a příjemný. Byla bych šťastný člověk, kdyby si mi podřilo nějaké podobné hodiny sehnat.

Úplně vidím, jak budu mít nějakou podobnou dekoraci na komodě. Moc se mi to líbí. Myslím, že jsem něco podobného už někde viděla, takže nebude tak těžké, sehnat to.

Tenhle kelímek mě opravdu zaujal. Ten tvar je úplně skvělý. Líbí se mi na tom, že se to odlišuje od ostatních věcí. 

Tak a to by bylo z dnešního článku vše. Dala jsem si na něm opravdu záležet, takže doufám, že se Vám bude líbit. Jaký je Váš wishlist na jaro?
Mějte se hezky.
                                                                                                                            Sim.

16 komentářů:

  1. Pěkný wishlist. :) Já sháněla džíny minulý víkend a dalo mi to pořádně zabrat, než jsem našla něco normálního. :D Boyfriend džíny se mi hodně líbí na ostatních, ale mně prostě bohužel nesedí. :/

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jo, teď jsem díky tvému blogu zjistila, že mám ještě nějaký účet s názvem Fenella. :D :D :D Achjo, ty blogovací časy, kdy jsem zkoušela všelijaké domény. :D

    OdpovědětVymazat
  3. taky sem koukala že se teď nosí kšiltovky, i k sukni což mě udivuje ale nevadí mi to - sou horší "frajeřiny" :D

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezký wishlist :) Já 'kuličku' mám, sice teda uplně originál, ale i tak je hrozně skvělá, nosím jí na klíčích a aspoň nemám problém najít v kabelce :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)
      Jojo, na to hledání je ta "kulička" super :) Musim jí někde sehnat! :D

      Vymazat
  5. Nádherný wishlist :) Přeji ti, aby sis všechna tato přání splnila :) Co se týče tvého wishlistu z části Fashion, téměř ve všem se shodujeme, haha :D něco takového bych si na jaro také chtěla pořídit, hlavně ty džíny, bomber jacket, kabelku a nude rolák <3
    Nude lak na nehty bych si také chtěla pořídit, zbožňuju takové barvy a na jaro je naprosto ideální :) Také bych si chtěla pořídit nějaké jednoduché tmavé hodinky, je to krásný doplněk k outfitu :) ten náramek se mi moc líbí :) Nějaký takový notes bych si chtěla také pořídit, mám ráda takovéhle drobnosti :D Ta sklenka s brčkem se mi moc líbí, jednu už jsem měla, kupovala jsem si ji na minulé léto, ale potom jsem do ní nalila čaj a ona praskla :D Tak už to raději nebudu riskovat :D :) Bez sluchátek bych nemohla existovat :) Ten polštář se mi moc líbí a ten kelímek na tužky by se mi taky hodil :) A jinak, máš nádherný design blogu <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za krásný komentář :) ♥

      Vymazat
  6. pěkný wishlist :-) z toho oblečení bych si toho moc asi nevybrala, kromě těch šatů či co to :D, jsem na trochu jiný styl ale třeba ty dekorace do domku jsou fakt parádní:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sto lidí, sto chutí :) Chápu to :)
      Jsem ráda, že jsme se shodli aspoň na těch dekoracích :)
      Děkuji za komentář :)

      Vymazat
  7. Totalne miluju tvuj styl, zvlast ty obleceni :)

    OdpovědětVymazat
  8. čo sa týka oblečenia to je proste také moje :) v tom by som sa cítila rozhodne pohodlne :)

    čo sa týka ostatných vecí tak krémy si moc na seba nedávam kedže ja to na sebe nedokážem zniesť a potom tie ostatné sú tiež dobré :)

    OdpovědětVymazat
  9. Máš strašně hezkej blog!! :) A k těm krémum .. Mám to taky tak, ale mám jeden od BATHIQUE a je úžasnej. Koupila jsem ho v drogerii BIPA, ale na netu by měl být k sehnání taky. A ani tak rychle nemizí :) Má skvělou konzistenci a úžasnou vůni :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :)
      Určitě se na ten krém podívám, děkuju za tip! :)

      Vymazat
  10. Ta kabelka vypadá dost dobře. Já si zkoušela jedny Boyfriend džíny...vypadaly krásně - dokud jsem si nesedla :D. To vypadalo dost divně a ani se mi v nich příjemně nesedělo :D. Jinak tu skleničku s brčkem si chci také pořídit :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý krásný komentář, moc si toho vážím.

Návštěvy