27.03.16

Top 5 - Pečující kosmetika

Takže ahoj všichni, 
po dlouhé době jsem se rozhodla napsat konečně do rubriky beauty. Jelikož je teď takový přechod ze zimy na jaro, mojí pokožce to dává docela zabrat. No a tak jsem se rozhodla podělit se s Vámi o mých top 5 produktů, které často používám. Mimochodem.. Zdá se mi jako dobrý nápad dělat články na tohle téma, tím myslím to TOP 5, vždycky bych si vybrala nějaké téma a poskládala bych do článků mých 5 oblíbených věcí, co Vy na to? 
1.  Avon - Balzám s výtažky z oliv
Tento balzám je určený na hydrataci pokožky. Já ho používám hlavně na rty. Někdy mi totiž z ničeho nic rty zčervenají, pálí a loupou se. Vždycky vypadám jako klaun s nepovedeně nanesenou rtěnkou, haha. Tenhle balzám mi na to vždy pomůže. Ze začátku mně docela vadila ta olivová vůně na rtech, po nějaké době jsem to začala ignorovat a vše bylo v pohodě. Takže pokud máte podobný problém jako já, tento produkt Vám rozhodně doporučuji.

Nikdy jsem nepoužívala na vlasy nic jiného než šampon, změnila jsem názor. Začaly se mi třepit konečky a hlavně v zimě jsem měla takové "suché" vlasy, teď vážně nevím, jak to popsat. Prostě byly takové bez života, haha. Tenhle olejíček jsem dostala od mé tety k Vánocům, po prvním použití jsem se docela bála, že budu mít pak vlasy mastné. Nemusela jsem se ničeho bát, hned po prvním použití se daly vlasy úžasně rozčesat, byly jemné a zářivé. Dalším plusem je, že se nevypotřebuje za krátkou chvíli, na své vlasy totiž nanášíte pouze kapku o velikosti mince.
.
Mám docela problematickou pleť, takže se bojím dávat si něco na obličej, aby se mi nepodráždila. Problém je v tom, že je moje pleť suchá, takže potřebuje hydrataci. Před několika týdny jsem zkusila tento krém, po přečtení popisu zjistíte, že tam vlastně není nic, co by Vám mohlo pleť podráždit a tak jsem to prostě zkusila. Musím říct, že mě to mile překvapilo a teď to používám denně.
-
Už odmala jsem nesnášela krémy a tělová mléka, vždycky mi vadilo, že musím čekat, než to zaschne. Čím jsem starší, tím víc a víc začínám krémy milovat. Jelikož mám s NIVEOU dobré zkušenosti, začala jsem používat tohle tělové mléko. Nádherně voní, mám po něm hebkou pokožku a rychle zasychá. Používám ho téměř každý den a naprosto ho zbožňuji.
-
Jako poslední tu mám tuto posilující péči na nehty. Moje nehty se často lámou a třepí a tak jsem se s tím rozhodla něco udělat. Tato péče vypadá jako klasický bezbarvý lak, nanáší se ob den a po měsíčním používání vážně vidím na svých nehtech změnu a zlepšení. Navíc se dá sehnat za hodně přijatelnou cenu

Tak a to by bylo z dnešního článku vše, co používáte Vy? A jak se těšíte na Velikonoce? :)
Mějte se hezky.
Sim.

9 komentářů:

  1. Tvůj článek se mi velmi líbí! :) Hezky si zformulovala slova a moc dobře se to čte. Já mám z přechodu ze zimy na jaro také problémy se rty, nejenom, že mi praskají, ale ústní koutky mám totálně zničené. Určitě se v drogérce kouknu po tomto balzámu:)! A lak na nehty a olejíček na vlasy mě zaujaly, též se po něm poohlídnu! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten olejíček vypadá zajímavě, musím říct, že jsem je taky teďka začala používat a je to super věc :)
    Jinak Nivea krém je klasika zrovna tenhle miluju uplně nejvíc :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. Máš strašně pěkný blog! Jinak já na tělo nejradši používám arganové oleje, které si i občas dávám na vlasy, aby se leskly:D jinak super článek!

    OdpovědětVymazat
  4. Nivea krém milujem :)
    A Sally Hansen - Posilující péče pro problematické nehty si zájdem kúpiť :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já používám na všechno kokosový olej :D. Jsem ujetá na jeho vůni a parádně vyživuje a zvlhčuje pokožku.

    OdpovědětVymazat
  6. ja používam taktiež telové mlieko od Nivea:) všetky tie produkty tak krásne voňajú.:D
    ja zasa nemusím moc balzámy, ale v poslednej dobe si ich nejak obľubujem a rozhodujem sa, že si kúpim nejaký bezfarebný, lebo teraz mám len samé farebné:D
    pekný článok:)

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji ty máš taky krásný blog :) Můžu se zeptat, za kolik je cca ta posilovací péče na nehty? Mé nehty se opravdu silně třepí a potřebuji to změnit :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dá se sehnat za 199 Kč :)
      a děkuji moc :)

      Vymazat

Děkuji za každý krásný komentář, moc si toho vážím.

Návštěvy