20.03.16

10 míst, kam bych se chtěla podívat


Takže ahoj všichni,
vítám Vás u dalšího článku.
Jako první Vás určitě zajímá, proč jsem nepsala žádné články, důvody jsou jednoduché, škola (měla jsem problém s matematikou a absolutně jsem tomu nemohla přijít na kloub), hlavním problémem byl ale počítač, na kterém mi nefungoval photoshop, takže jsem nemohla dělat nadpisy, různé úpravy apod. Upřímně? Vydávám jen články, se kterými jsem spokojená a proto jsem si radši počkala, až to zase všechno začne fungovat. Takže se Vám opravdu omlouvám.

Ale teď už k článku. Dnes jsem si pro Vás připravila ...

Ať už to budou města, státy či konkrétní místa, je mým snem podívat se tam.

Už jako malá jsem se do Dánska zamilovala, značný vliv na to měl film Princ a Já, haha.

Tulipány, vodní kanály, "šťastní" lidé (haha) a kola, kdo by se do tohohle skvělého města nechtěl podívat?

Jsem člověk, který miluje adrenalin, kolotoče, vodní skluzavky a horské dráhy. Europa park je obrovský park v Německu, ve kterém je opravdu velké množství atrakcí, převážně horských drah.

V každém z nás zůstane část dítěte (já vlastně ještě dítě jsem), takže je Disneyland jasná volba, haha.

Myslím, že jsem se zmiňovala o tom, že jsem milovník koček. Vím, že se v Praze nachází tzv. kočičí kavárny, kde se můžete mazlit, pít kafe a odpočívat v obklopení příjemných lidí. Pro člověka, který zbožňuje kavárny a kočky je tohle místo ráj, haha.

Sluníčko, nádherné pláže a průzračné moře. Proč to nemáme i my v Česku?

Ani pořádně neumím vysvětlit, proč bych se zrovna do Austrálie chtěla podívat, ale jednoznačně patří na seznam. 

Co k tomu dodat? Je to rodiště Beatles, haha. ♥

Umíte si představit, jak nádherný musí být karneval v Riu? Jaké krásné a pestré barvy jsou vidět na každém kroku? Musí to tam být překrásné.

A jako poslední tu mám hlavní město Irska - Dublin. Taky tak milujete památky? V Dublinu je jich opravdu hodně, takže raději ani nechci myslet na to, kolik fotek bych tam vyfotila, haha.

Tak a to by bylo z dnešního článku vše. Mimochodem..Všimli jste si nového jarního vzhledu? Dala jsem si na tom všem opravdu hodně záležet, takže doufám, že se Vám to líbí.
Mějte se hezky.
Sim.

16 komentářů:

  1. Krásny nový vzhlad blogu :)ja by som teda tiež hrozne chcela do disneylandu, dublinu,amsterdamu a hlavne canady a austrálie! :) to je moj sen :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vzhled je krásný :) V Amsterdamu jsem již byla, ale chtěla bych se tam podívat určitě znovu. Miami je též můj sen <3

    OdpovědětVymazat
  3. Kočičí kavárnu máme taky u nás v Hradci Králové :) jmenuje se Cats&Coffee a lidi si to dost chválej, já tam teda ještě nebyla a to se tam chystám asi tak půl roku :/

    OdpovědětVymazat
  4. Máš překrásný blog! :) Já bych se chtěla podívat rozhodně do kočičí kavárny, do Amsterodamu, na Miami a do Ria :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vůbec jsem netušila, že existuje něco jako "kočičí kavárna" to slyším poprvé a je to bomba :D to jsi mě uplně navnadila.
    Jinak díky za komentář ! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní23/3/16 17:10

    Ahoj :) Hrozně se mi líbí tvůj blog, tvoje grafika, celkově tvoje tvorba. Napadlo mě, pokud máš alespoň trochu ráda focení, mohla bys zkusit tohle : http://eli-golive.blog.cz/1603/velka-jarni-to-do-challenge ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkná místa jsi vybrala! :) A co se týče kočičí kavárny, také ji už plánuji dlouho navštívit. Ale pořád ještě nenastala ta správná chvíle. Ovšem jsem přesvědčena, že to bude super místečko. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak ve všech tě místech bych se s tebou shodla :) Kočičí kavárnu plánuju navštívit taky, mám jí kousek od bydliště (Opava). :)

    OdpovědětVymazat
  9. Hrozně pěkné obrázky k tomu, s tím sis musela dát práci :). Do Dublinu se doufám podívám teď o prázdninách, až poletím za kamarádkou .-)

    OdpovědětVymazat
  10. Do Dublinu by som šla aj teraz hneď. Veľmi pekný článok

    OdpovědětVymazat
  11. To je nádhera! V Dublinu jsem byla minulý podzim na týden a bylo to tam krásný, lidé příjemní, krajina úplně úžasná, moře, přístup... Cítila jsem se tam lépe než v naší Praze. Nevím, čím to je, ale přišlo mi to více "útulnější" a nejspíš to dělají i ti lidé.
    Jinak já bych se nejraději podívala do Itálie, to je můj sen. <3

    OdpovědětVymazat
  12. Anonymní25/3/16 15:38

    The Beatles! <3 Tam bych se rozhodně chtěla podívat. V kočičí kavárně jsem byla, psala jsem článek (někdy v říjnu nebo tak) je to tam skvělé! Byla jsem v Olomoucké Kočičí kavárně, jsou tam hned dvě kousek od sebe. Rozhodně se do nějaké podívej, pokud ti teda nevadí, že ti bude kočka strkat nos do tvýho pití a nebo ti vleze do tašky :D
    My blog: bilakopretina.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Pokud všechno dobře dopadne, měla bych se na podzim do Dánska podívat. :3 Moc se tam těším. :3
    Do Amsterdamu bych se také ráda někdy podívala. :D
    Do kočičí kavárny také plánuji jít. :3
    Austrálie patří také mezi můj travel wishlist. :3

    OdpovědětVymazat
  14. moc se mi líbí zpracování článku, i ty fotky - peckaa :D
    dublin, rio a miami bych taky ráda navštívila! podle fotek to musí být proste nádhera tam!

    OdpovědětVymazat
  15. Wow, nevedela som, že existuje niečo ako mačacia kaviareň. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý krásný komentář, moc si toho vážím.

Návštěvy