06.02.16

Motivační článek?

Ahoj všichni,
dneska jsem se probudila a dostala jsem nápad na nový článek. Upřímně? Těch nápadů mám teďka až moc, otázkou je, jestli je dokážu všechny zrealizovat, haha.
V dnešním článku bych se s Vámi chtěla podělit s mojí motivací. Ať už to jsou lidi, citáty, písničky či filmy, o všem bych Vám chtěla dnes říct. Každý někdy potřebuje motivaci, něco co ho donutí nevzdát se, no a proto jsem se rozhodla o tom napsat.

1. Nedějte si nic z toho, že někoho ztratíte, pamatujte si jedno, nikdy neztraťte sebe! - Vždycky se dájí najít jiní lidé, se kterými můžete být sami sebou.
2. Nejlepší projekt, který kdy uděláte, jste Vy sami.
3. Každý den udělej něco, co tě příblíží k tvému cíli.
4. Nikdy se nevzdávej, skvělé věci zabírají čas.
5. Každý den je TVŮJ DEN. -  Každý den můžeme udělat něco úžasného a výjimečného.
6. Žádný déšť, žádné květiny. - Všechno zlé je k něčemu dobré. I když se nám v životě stane něco zlého, dá nám to příležitost, přenést se k tomu dobrému.
 1.
Tahle písnička vypovídá o tom, že i když to někdy bolí, dostaneš se přes to a překonáš to.
2.
Jaké by to bylo, kdyby jsme si představili svět bez věcí, které jsou pro nás automatické? O tom pojednává písnička Imagine. Jsem snílek, proto jsem ji vybrala.

 
  3. 
Co tě nezabije, to tě posílí.
4. 
Tahle písnička je jedna ze soundtracků jednoho z mých oblíbených filmů, Footloose: tanec zakázán. Je to o tom, že když na něčem tvrdě dřete, odvažte se a prodejte to světu.
5. 
Už podle názvu poznáte, o co v téhle píšničce jde. Zpěvák zpívá o špatných dnech, které máme někdy úplně všichni.


1. Footloose - I když to bylo zakázané, šel si za svým a nevzdal se.

2. Teorie Všeho - Životní příběh Stephena Hawkinga, i přesto co se mu přihodilo, dělal dále to, v čem vynikal, až do konce.

3. Forest Gump - Nemusíte být dokonalí, ale dokážete toho opravdu hodně.

4. Hvězdy nám nepřály - Teď si asi řeknete, že je to už ohrané, ale když se nad tím zamyslíte, je neuvěřitelné, že i přesto, že věděli, jak rychle jim utíká čas, rozhodli si ho užít do poslední vteřiny.
  
Wreck This Journal - Myslím si, že tuhle knížku všichni znáte. Je vlastně udělaná pro to, abychom ji zničili. Zní to divně? Asi ano, ale věřte mi, je to skvělá věc, na které se výborně vybíjí zlost, haha. Inspiruje mě to, že i když ji vlastně ničíte, tvoříte svůj vlastní "příběh", popisujete svůj život, už jen tím, že tam něco "načmáráte". Jednoduše se na téhle knížce určitě "vyblbnete", haha.

 Co se týče lidí, každým dnem mě inspiruje a motivuje někdo jiný. Ať už to jsou lidi z mého okolí nebo někdo úplně cizí, je to vlastně jedno. Každého motivuje někdo jiný. Moji největší inspirací jsou pro mě rodiče. Dále bych to nerozváděla, protože by to stejně nikdo nepochopil, ale když se nad tím pozastavím, určitě není lehké vychovávat zrovna mě, haha.
Zajímalo by mě, kdo je Vaší motivací a proč.

Tímto bych tenhle článek ukončila, jak na to koukám, už je dostatečně dlouhý a budu si moc vážit lidí, kteří si ho dočetli až sem. Takže Vám děkuji za přečtení a určitě mi napište, co motivuje Vás. Tak zase někdy.
Mějte se hezky.
Sim.

9 komentářů:

  1. Citát "no rain no flowers" jsem teda doteď neznala a strašně se mi líbí! Forrest Gump a Hvězdy nám nepřály jsou krásné filmy o životě, i když víc než Hvězdy se mi líbil film Now Is Good. Teorii všeho mám na seznamu ke zhlédnutí. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krasny clanek, opravdu :) citat no rain no flowers je snad zatim nejhezci citat, dokonce jsem se u nej usmala :) skvely!
    www.borntobebeautiful.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. mojou motiváciou sú teda hlavne tí slavnejší ludia, najviac asi moma hornáková, vdaka ktorej som aj zacala blogovať :) potom sú to ludia ktorí cvičia a tak a proste niečo dokázali :) inak super článok :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný článek, hudba, knihy a citáty jsou nejlepší motivací, bez nich bych nezvládla skoro nic :)

    Jinak vyplnila bys mi prosím jeden ze dvou dotazníků k mojí ročníkové práci na téma poruchy příjmu potravy? :)
    Pokud jsi se s nimi nesetkala: http://goo.gl/forms/wi6xp1gcyw nebo pokud jsi se s nimi setkala: http://goo.gl/forms/BpQUDGDf5O
    Strašně moc děkuji za případné vyplnění :)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný článek :) a ten citát no rain no flowers jsem nikdy neznala a je moc pěkný :)

    OdpovědětVymazat
  6. článok je sám o sebe krásny!:) naozaj pekný nápad!:)
    citáty sa mi neskutočne páčili!:) najviac ma zaujal no rain no flowers.:) ten som nepoznala,no teraz vidím,že bude patriť medzi moje obľúbené:)
    prvý film ma veľmi zaujal,ten si určite pozriem:)
    no a čo sa týka motivácie ako ľudí,ako inak,súhlasím s tebou:) každý človek hľadá motiváciu v niečom/niekom inom:)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, moc mě baví číst si tvoje články. Jsou zábavné a (pro mě) dokáží udělat něco, co prostě... (nevim jak to popsat.. prostě mě tvoje články strašně baví) máš pěkný design blogu. Psala jsem na svůj blog článek o mých oblíbených blozích a ty patříš mezi ně. (http://onegirlofstyle.blogspot.cz/2016/02/my-favorite-blogs.html)

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělý článek, též jsou pro mě inspirací moji rodiče. Wreck this journal je vážně skvělá věc :) Ráda si zpětně prohlížím to, co už jsem vytvořila :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mám hodně ráda motivační citáty, jsou krásné ♥. V poslední době píšu hodně motivační články (nee sice tady na blogu, ale píšu), protože si myslím, že je to potřeba. Spousta z nás nemá žádnou motivaci, občas padá do depresí a to není dobře. Je potřeba se povzbudit a i lidé kolem sebe :).
    A co motivuje mě? Asi to, že jednou si splním svůj sen. Hlavně chci být šťastná a spokojená se svým životem jako každý z nás. Pěkný článek! :)

    Budu ráda, když navštívíš i Ty mě :).
    http://es-veronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý krásný komentář, moc si toho vážím.

Návštěvy