27.01.16

Outfits for cold days

Ahooj,
než se začnu omlouvat, proč sem nedodržela svůj slib, že sem budu chodit pravidelně, chci Vám říct, že se mi po blogu hrozně moc stýskalo. Hlavním problémem byla škola, stres z pololetek a všeobecně tohle celé období bylo takové uspěchané. Pořád jsem měla naplánované co, kdy, v kolik a kde budu dělat, takže na blog zase nezbyl čas. 
Jsem ráda, že i přesto, že jsem tu zase dlouho nebyla, komentáře a návštěvnost přibyla, vážím si toho.
Mimochodem jsem se rozhodla, že tenhle blog bude z větší části o mém životě, takže můžete čekat mnoho článků do série " Ze života ".
Ale zrovna dnes ( když jsem se podívala z okna ) jsem se rozhodla vytvořit pár zimních outfitů.
Můžeme jít na to.

 Jako první tu mám jednoduchý outfit laděný do přírodních barev.  Pastelový svetřík dává najevo, že zima je o jemných tlumených barvách. Bomber bunda, kterou jsem zvolila je tmavě zelené lesní barvy, která se s pastelovou modrou nádherně doplňuje. Džíny jsem volila jednoduché, bez zbytečných detailů. Boty, šátek i taška jsou laděny do barvy, kterou nedokážu popsat, je to něco mezi hnědou až burgundy. Hrozně se mi líbí tenhle trend takto uvázaných šátků. Obzvláštní to celý look a vypadá to skvěle.

 Další outfit je sestaven a laděn do béžové. Kabát, který se utahuje v pasu udělá nádhernou postavu. Béžový klobouk dodá celému oufitu formálnější nádech a společně s botami vytvoří nádhernou souhru. Džíny jsem zvolila jednoduché a světlé, aby to nebylo přeplácané. Košile dělá v tomto ouftitu takový kontrast, puntíkama nikdy nic nezkazíte. Nakonec je tu kabelka, jednoduchá se zlatým detailem, který se objevuje na zipu u bot a zároveň ladí s košilí.

Třetí outfit je pojatý do školy, tedy hlavně kvůli tomu batohu. Proč bychom měli zůstat v zimě u stereotypních barev? Žádný důvod jsem nenašla a proto je hlavním kusem oblečení v tomto outfitu parka, která je vlastně docela populární v současné době. Ovšem věci, které jsem pojala jednoduše jsou černé džíny a rolák, ani si neumím představit jinou kombinaci oblečení vzhledem k barvě již zmíněné parky. Všichni nejsou určitě fanoušci těchto bot, martensky se nelíbí všem a já to respektuji. Mně osobně se moc líbí a s pohledem na celý outfit mi tam skvěle zapadají. K tomu všemu jsem přidala jednoduchý modrý kulich se světlou bambulkou, která se doplňuje s kožichem na kapuci.

Čtvrtý outfit se nebude líbit určitě všem. Je to kombinace lesklých a matných barev. Hlavním kouskem celého outfitu je nádherná bunda, která je opět pasovaná. K ní jsem připojila lesklý batoh, který se k ní výborně hodí. Kalhoty s kulichem jsou béžové, tato barva celý outfit zklidný, aby nebyl tak křiklavý. Matné bílé martensky nádherně ladí k bundě a k jejímu kožichu na kapuci. Rukavice už jsou jen posledním doplňkem, aby byl outfit kompletní.

Tak a to by bylo z dnešního článku vše. Určitě mi dejte vědět, který outfit se Vám nejvíce líbil, popř. který Vás nejvíce zaujal. Co nejraději v zimě nosíte Vy?
Mějte se hezky.
Sim.

10 komentářů:

  1. Všechny outfity semi dost líbí, ale nemyslím si že bych si nějaký celý oblékla

    OdpovědětVymazat
  2. ~Čaué~
    První outfit není špatný, ale není to úplně pro mě :)
    Ta bunda se mi moc nelíbí :)
    Druhý outfit není můj styl, ale líbí se mi to :)
    Nejvíce se mi líbí asi ten psolední, ale asi bych si zvolila něco méně tak lesklého/stříbrného. Podobný batoh mám, ale v černém.
    Výtvory jsou to ale hezké :)
    Tak se měj :)

    OdpovědětVymazat
  3. nejvíc se mi líbí asi ten školní a ten cream a nude, pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  4. Bright and shiny, school outfit a nude outfit....ty bych se klidně vzala na sebe :D :) Moc pěkné, jsem ráda, že jsi zpátky.

    OdpovědětVymazat
  5. Mě se nejvíc líbí ten první, krásně umíš ty kousky sladit :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jsou to opravdu krásné outfity. Je vidět, že sis s nimi dala práci. Mě osobně se ale nejvíc líbíten druhý. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkné, nejvíce se mi líbí asi ten druhý!

    OdpovědětVymazat
  8. druhý a tretí outfit je úplne bobmabstický♥!
    akurát v dvojke by som možno dala iné topánky ale inak krása!♥

    OdpovědětVymazat
  9. Všechny jsou krásné,ale asi nic z toho není úplně můj styl :D tak max. ten předposlední :)

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní6/2/16 10:00

    Super článek :)
    Mně se nejvíce líbí ten první outfit, ale sedí mi i ty ostatní. Martensky se mi opravdu líbí, ale nevím, jestli bych je unosila, navíc ta cena taky není úplně nejlepší. Tenhle článek ti musel dát hodně práce, takže ještě jednou, skvělý článek Simčo ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý krásný komentář, moc si toho vážím.

Návštěvy