06.11.15

Ze života #3.

Ahoj všichni, 
víte co se stalo 6.10.? Bylo to přesně 14 let, co jsem na světě. No a kam jinam to napsat, než do kecacího článku? 
Rozhodla jsem se, že to dnes pojmu jinak. Bude to takový vzpomínkový článek, protože mám zrovna náladu na prohlížení starých fotek, haha. Takže pokud se chcete pobavit u mých nádherných snímků z dětství a pokud se o mně chcete něco dozvědět, čtěte dále.
Já doufám, že se Vám dnešní článek bude líbit.

Jak mám začít?
6.10. 2001 se narodilo baculaté miminko, které vypadalo tak trochu jako panáček michelin. Byla to holčička. Mamka mi říkávala o tom, že se s taťkou pořád hádali, jak se budu jmenovat. No a z toho vznikla Simonka. Sice jsem pořád brečela a rodiče kvůli mně museli v noci několikrát vstávat, ale prý jsem byla jinak zlaté miminko. Moje první slovo bylo "děda". Děda byl můj nejlepší kamarád a každodenní parťák.
Už jako malá jsem milovala zvířata, na téhle fotce je to úplně vidět. Těch slepic jsem se strašně bála, haha.
Pak přišla školka. Vstávání brzo ráno, děti, které jsem neznala, dny bez rodičů. To vedlo ke každodennímu pláči a předstírání, že mě bolí bříško, jen abych tam nemusela. Navíc mi vůbec nechutnala ta jídla typu rybí pomazánka, ty vzpomínky na to jsou hrozné.
V předškolácích jsem si našla své první pravé kamarády a s některými chodím do třídy i dnes a i přes to všechno naše kamarádství vydrželo.
Tyhle dvě fotky jsou z mého prvního karnevalu. Byla jsem fakt důvěryhodná čarodějka, haha. To mi připomíná fakt, že jsem se v té době pořád koukala na seriál " Čarodějky ". Úplně jsem to zbožňovala a myslela jsem si, že až budu starší, objeví se u mě nějaké zvláštní schopnosti.
V téhle době jsem také začala s hudbou. Chodila jsem na flétnu a zpívala jsem na různých akcích.
V první třídě jsem začala chodit do ZUŠ, ve které jsem dodnes. Jsem za to strašně ráda, protože mě hudba opravdu baví a jsem vážně šťastná, že mě k tomu rodiče přivedli.
Mezi moje koníčky patřilo chození do zoo, kolo, poutě, jízda na koni apod. P.S za tyhle fotky se docela stydím, haha. Vypadá to, že jsem měla ráda růžovou, hodně!
 Doba první třídy se blížila a já se hrozně těšila. Říkala jsem si, že už jsem velká holka, když budu chodit do školy. Zasedla jsem si první lavici, ale pak mi bylo řečeno, že ta je nejhorší a že tam musím dávat hodně pozor, protože tam pořád kouká učitelka. Hned jsem se tedy přestěhovala do třetí lavice. První třídu jsem přežila v pohodě, akorát jsme měli trošku zajímavou učitelku, která si před námi dávala prášky na uklidněnou. V půlce druhé třídy to už neunesla a naše třída se rozdělila do dalších dvou. No a v té třídě jsem dodnes a jsem strašně moc spokojená.
Jaká jsem dnes?
Pořád blonďatá holka, která má ráda hudbu a zvířata. Pořád ta stejná holčička, která má občas dětské chvilky. Pořád jsem ta stejná blonďatá holčička, která má ráda poutě, zoo a pohádky.
Moje mamka si myslí, že dospívám až moc rychle, že se zajímám o věci, o které ostatní ne. No a možná to mě dělá jinou. Chtěla bych strašně poděkovat lidem, kteří to se mnou všechny ty roky vydrželi. Děkuji rodině, že mi umožňuje dělat to, co mě baví. Děkuji kamarádům, kteří mě ve všem podporují. Nevím, jak to vyjádřit slovy, strašně si Vás vážím.
Děkuji Vám všem za to, že můžu být taková jaká jsem.
To by bylo z dnešního článku vše. Děkuji všem, kteří jste to dočetli až sem.
Mějte se hezky.
Sim.

13 komentářů:

  1. Klasika u slepic, takove fotky mame v rodine snad vsichni :))
    S kloboukem a mikrofonem ti to seklo uz jako maly a serie ruzo-fotek je skvela! Jezdis jeste na koni?
    Dodatecne vsechno nejlepsi k narozeninam :)

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno nejlepší :) to jsou moc roztomilé fotky ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji moc za pochvalu, jsem moc ráda, že se ti líbí :-) A gratuluji opožděně k narozeninkám, na fotkách ti to moc sluší, byla jsi roztomilý prcek :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mělas vážně krásné dětství :). Když jsem si četla to o tvém dědovi, tak jsem se musela usmát, protože můj děda pro mě byl taky parťák pro všechny lumpárny :). Seriál čarodějky jsem milovala! Hlavně jsem v sobě nezapřela věčného lenocha, protože jsem si strašně přála umět přemisťovat předměty, třeba, aby mi jogurt z ledničky přistál rovnou do ruky :D...

    OdpovědětVymazat
  5. Noo, tak to dodatečně vše nej :)

    OdpovědětVymazat
  6. Máš úplne mega blog :O krásnýý :3

    OdpovědětVymazat
  7. Dodatečně všechno nejlepší :)
    Ty fotky jsou fakt skvělý!
    Jinak období, kdy jsem chodila do školky pro mě nebylo taky zrovna šťastný, ale přežít se to dalo. Taky jsem neměla ráda, nemám ráda a nejspíš nikdy nebudu mít ráda rybí pomazánku :D
    Do školy jsem se těšila stejně jako ty, první třída mě hrozně bavila, ale v druhý jsem zjistila, že to až zas tak super není...
    Moc hezkej článek a celkově i blog, taky jsi mi moc sympatická :)

    OdpovědětVymazat
  8. děkuju moc :) musím říct, že jsi byla roztomilý dítě :D a teď jsi nádherná holka :)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc děkuju za pochvalu článku a vůbec za vyjádření, vážím si toho ♥
    Božínku, taková roztomilá, to je hezký :D Ty fotky jak máš ten klobouk a stojíš před mikrofonem, ty jsou nejlepší! :D Dodatečně Ti teda přeju jen to nejkrásnější a nejlepší!
    PS: Vyrostla z Tebe nádherná slečna :)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásná si byla, a krásný článek :)
    Byla si strašně roztomilá (netvrdím že teď nejsi, ale jako malá..... :))
    Všechno nejlepší ti přeju (dodatečně) a slavíš narozeniny 6.10? asi jo, vím hloupá otázka...
    Ale já taky! :D
    Mám narozeniny sicee 7.10, ale svátek 5.10., takže to slavíme 6.10. (já vím je to divné, ale to neřeš :D)

    Jinak krásný článek

    OdpovědětVymazat
  11. Jůůůů, ty jsi byla rozkošný prcek :D Takový malý andílek O:)
    Sice opožděně, ale všechno nejlepší ti přeju :)
    Ty fotky jsou super a jak už jsem si přečetla z předchozích komentářů, vyrostla z tebe krásná holka :)

    OdpovědětVymazat
  12. Byla jsi fakt roztomilá holčička :D Je dobře, že můžeš dělat něco, co tě baví. Jdi si za tím ;)
    Já jsem Čarodějky zbožňovala :D Viděla jsem snad každej díl :D

    OdpovědětVymazat
  13. Všetko najlepšie (troška opozdene).
    Dosť sa na ,,seba" podobáš , mne majú ľudia problém veriť že na fotke som ja keď im nejakú ukážem :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý krásný komentář, moc si toho vážím.

Návštěvy