23.10.15

#Travel - Velká Británie

Takže ahoj všichni,
taky si u tohoto pozdravu představíte takové ty stěrače, které dělá skoro každá beauty youtuberka?
Dneska bych se s Vámi chtěla podělit o moje zážitky z týdenního výletu do Anglie. 
Už podruhé se mi poštěstilo se do Velké Británie podívat. Jak bych celý zájezd shrnula? Jedním slovem "BOMBA". Spřátelila jsem se s lidmi, o kterých jsem si myslela, že by nikdy neměli zájem se se mnou bavit a jsem za to vážně ráda. Už podruhé jsem se zamilovala do angličanů, té přírody a památek. 
První den jsme opouštěli naše domovy a vyráželi, rodiče utírali slzičky a my ostatní jsme se jen ušklebovali a mávali. Po dvou minutách cesty začalo pár lidí rozbalovat své svačiny ( včetně mě ). Cesta byla sice dlouhá, ale náramně jsem se bavila. 
Sranda mě přešla na trajektu. Zapomněla jsem si vzít kinedryl ( můj nejlepší kamarád na cestách ), po lodi jsme se houpali a myslím, že jsme byli všichni zelení.
Pak nás čekal náročný den a šmajdaní po Londýně.
 



V Londýně jsem byla podruhé, ale i tak jsem poznala spoustu nových památek a zajímavých míst. Starbucks byl mou každodenní oporou. Zamilovala jsem si white chocolate mocha, doporučuji.

Druhý den jsme měli náplanovaný výlet na Stonehenge. Dříve to byl můj sen, podívat se tam. No a teď se mi to splnilo.


Bylo to krásné, jen tak se tam procházet s podivnými mluvícími věcmi na krku, vypadalo to jako starý telefon. Nacvakali jsme tam číslo a o chvilku později jsme uslyšeli "tajemný" hlas, který nám sděloval u čeho zrovna stojíme.
Další zastávkou bylo městečko Salisbury a jeho světoznáma katedrála.


Bylo to tam kouzelné. Já se v prohlídkách katedrál úplně vyžívám. Minulý rok jsem navštívila katedrálu svatého Michaela archanděla a svaté Guduly v Belgii. Ta se mi líbila asi nejvíce. Ve večerních hodinách jsme jeli na sraz s našimi novými rodinami do Ilfracombe ( město, ve kterém jsme trávili skoro celý pobyt ). Naše rodina byla úžasná, maminka byla učitelka, syn hrál na kytaru, měli pejska a povídali si s námi. Byla jsem ráda, že jim rozumím, někdy jsem si připadala jako překladač, haha.
Další den jsme šli poprvé do školy. Ta byla jedním slovem super, tedy až na to, že jsme tam museli chodit pěšky. Z kopce do kopce, ale alespoň jsme tím spálili pár kalorií, které jsme pak zase nabrali, po návštěvě obchůdků.
Pak nás čekala pocházka městem a návštěva pláží.



Ty kameny u vody se strašně klouzaly, takže bylo celkem obtížné dostat se dál. Jenže já jsem potřebovala mít fotky, tím pádem jsem se tam přebrodila.
Na další den jsme měli naplánovanou procházku po národním parku Exmoor. S pohodové procházky se stal vysilující výšlap, ale zvládli jsme to a nelituji toho! Jediná věc, ze které jsem nebyla nadšená, byla ta výška. 



Nohy nás sice bolely a volaly o pomoc, ale za ten výhled to stálo.
Předposlední den jsme se vypravili do rybářské vesničky Clovelly, ze které jsem byla úplně nadšená. Ty domky a příroda. Byla to jedním slovem krása. Jediné mínus bylo asi jen to, že cestou tam se šlo z kopce, ale cestou zpět jsme ten strašlivý kopec museli vyšlápnout pěšky. Cítila jsem se nádherně, když jsem se vyškrábala nazpátek.



Poslední den jsme se brzo ráno vrátili do Londýna a procházeli památky. Podívali jsme se na další katedrálu, přecházeli jsme Tower Bridge a nakonec jsme se jeli lodí podívat na nultý poledník, tedy Greenwich.


No a potom nás čekala cesta domů. Upřímně? Kdybych mohla, zůstala bych v Anglii déle. Celý pobyt jsem si moc užila a doufám, že jsem tam nebyla naposledy. Jsem ráda, že to všechno takhle vyšlo a že jsem mohla přožít krásný týden s nejlepšími lidmi.
Tenhle článek měl být spíše kecací, jenže mi přišlo divné, do takového množství fotek psát ještě dlouhé povídky o tom, co se tam zrovna stalo. Každopádně doufám, že se vám článek líbil. Nejsem žádný fotograf, takže mi prosím nepište, že to mám ošklivě nafocené, haha.
A co Vy? Byli jste někdy v Anglii? Co se Vám líbilo nejvíce?
Mějte se hezky.
Sim.


13 komentářů:

  1. Bože, jak já ti strašně závidim :) chtěla bych se tam jednou podívat :) Taky mě staršně láká ta příroda a tak <3
    Jinak na co fotíš? :O máš boží kvalitu fotek :3 sou úplně bezkonkurenční :333

    Silluety,- silluety.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Jo máš nádherný fotky. Opravdu jsou boží.
    Ty se máš! Kde na to sakra bereš peníze? Ty památky jsou nádherný. ♡ máš ask.fm?

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, nádherné fotky, přijde mi, jako bych četla blog nějaké slavné blogerky. Opravdu jsou parádní. Musel to být opravdu skvělý výlet, já jsem Velkou Británii navštívila se školou v květnu a rozhodně se tam plánuji vrátit, protože je opravdu kouzelná a strašně se mi tam líbilo, celkově všechno, ale nejvíce Londýn:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ti :)
      Moc mě to potěšilo. Já se tam chci taky vrátit, Londýn je krásný. :)

      Vymazat
  4. Máš strašně krásný fotky, takový umělecký :D :)*
    Ne opravdu se mi líbí...chtěla bych se zeptat to chodíš do nějakého fotografického kroužku nebo to fotíš takhle sama? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc :)
      Do žádného kroužku nechodím.

      Vymazat
  5. Vypadá to, že sis to tam opravdu užila. :) Já byla také v Anglii, ale neprochodili jsme toho tolik a měli jsme méně času. :/ Tvé fotky jsou náherné, přímo kouzelné! ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Fotky jsou to nádherné. Úplně ti závidím, žes tam jela. Taky bych se tam ráda znovu podívala. :3 :D
    -CrazyJull

    OdpovědětVymazat
  7. Máš nádherné fotky, prostě ....wow :)
    Do Anglie bych taky jednou ráda jela...tak snad jednou! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já byla na trajektu zelená i s kinedrilem a to ho normálně nejím :D Na ty kameny jsem se chtěla strašně moc podívat, no, ale nešli jsme tam :/ Londýn je krásné msto :) Moc pěkné fotky i blog :)
    sova-na-fetu.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Páni :O Muselo to být super ! (závist) :D
    Krásné fotky :))

    OdpovědětVymazat
  10. Anonymní13/1/16 21:48

    Taky se mi "poštěstilo" a jela jsem v prosinci se školou do Anglie:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý krásný komentář, moc si toho vážím.

Návštěvy