02.10.15

Autumn #1

Ahoj. Vítejte u prvního článku z podzimní edice (?), netuším, jak to mám nazvat. Každopádně tu půjde o články s podzimní tématikou. Dnes jsem si pro Vás připravila dva články v jednom. První část se skládá s podzimních trendů a ta další z podzimně inspirovaných obrázků ze stránky we♥it. Jelikož mám pocit, že bude tenhle článek dlouhý, nebudu to dál okecávat, můžeme jít na to!

Jako první tu mám kabáty. V minulém roce byly "IN" parky,tedy zelené bundy, tento podzim se to trochu změnilo. Základ je stejný, podzimní barvy a vojenský vzhled. V čem se tyto kabáty liší je tvar. Zatímco parky mají stáhnutý pas, tyto kabáty ne. Lidi je přirovnávají k vojenským kabátům. Můj názor na ně je kladný, akorát nevím, jestli bych si nějaký takový kabát pořídila. A co Vy? Jaký na ně máte názor?

Další věc, kterou bych zařadila do podzimních trendů na 100% jsou klobouky. Mně osobně se klobouky strašně moc líbí, ale vždycky, když si nějaký zkouším, vůbec mi nesluší. Doufám, že jednou najdu takový, který by mi slušel, tedy jestli takový vůbec existuje, haha.

Jako třetí tu mám tyto vesty. Jsou docela populární hlavně u zahraničních blogerek, ale mám pocit, že se začaly na lidech objevovat i v Čechách ( jupííí ). Tyhle vestičky jsou úplně super, sice Vás moc nezahřejí, ale stávají se úžasným kouskem ve vašem outfitu. Plánovala ( a stále plánuji ) si nějakou takovou pořídit, tak uvidíme.

Z kosmetiky tu mám tmavé rtěnky. Strašně se mi líbí, ale nesluší všem, tedy aspoň mně ne, ach jo. Každopádně je to teď na podzim krásné, když se k tomu sladí outfit + celkové líčení. Takovéhle rty se mi líbí většinou nejvíc, když jsou brané jako nejvýraznější prvek celého líčení a na oči se pak volí pouze řasenka. Rty nádherně vyniknou. No a jaký je Váš názor na tmavé rtěnky?
/ NYX / Urban Decay / Barneys /

Jako poslední tu mám jednoduché volné svetry. Ty mám asi nejvíc ráda z těchto všech věcí. U mě ve skříni jiné svetříky snad nenajdete. Hlavním důvodem, proč je mám tak ráda je to, že když nestíhám ráno do školy a nemám vůbec čas přemýšlet nad tím, co si vezmu na sebe, obléknu si džíny, tílko a nějaký takový svetr a je to! Teď na podzim ho většinou doplňuji šátkem.
/ zelený / burgundy / Lacoste /

Co k tomu dodat? Podzim je prostě krásné období, nejen kvůli tomu, že mám narozeniny (haha), ale kvůli přírodě, horkým čokoládám a mrazivým ránum. No.. Mrazivá rána zrovna nemiluju a běhám po bytě zabalená v dece, ale k podzimu to prostě patří.
A co Vy? Máte rádi podzim? Proč?
To by bylo pro dnešek vše. Já doufám, že se Vám dnešní první podzimní článek líbil.
Mějte se hezky.
Sim.

12 komentářů:

  1. Já na podzim miluju oversized svetry :) Musím si ještě nějaké pořídit!
    A tmavé rty teda nejsou nic pro mě, můj styl je spíš nude :)

    http://the-michelles-blog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. S těmi klobouky naprosto souhlasím, strašně se mi líbí, ale najít takový, který mi padne, je perličkou.

    OdpovědětVymazat
  3. Ty kabáty vypadají hrozně pěkně, ovšem myslím si, že lépe padnou na slečny vyšší postavy, proto si v něm se svými 156 centimetry připadám ještě víc jako hobit. :D Ale znovu to musím napsat, hrozně se mi líbí! Klobouky taky, ale zatím jsem se je nenaučila nosit. A svetry, na ty je vždycky spolehnutí. :)
    Tmavé odstíny rtěnek jdou úplně mimo mě, i když vypadají pěkně.

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasný článek. S těmi klobouky to máme stejné, vlastně i stěmi tmavými rtěnkami :( Což mě celkem štve, protože se mi moc líbí. Ty kabáty moc nemusím, za to volné svetry miluju ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Ty svetry jsou nádherný :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ano na všetko!

    www.kelly145.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Opravdu nádherný web! Klobouky se mi líbí, ale nenosím je, byl by to pro mě asi nezvyk a připadala bych si divně - bydlím na vesnici a bylo by to tu trochu výstřední. Tmavé rtěnky jsou nádherné, přemýšlím, že si nějakou pořídím. Jsem z tvého blogu opravdu nadšená:-)))

    OdpovědětVymazat
  8. O můj bože, ten článek je tak nádherně zpracovaný, to se můžu jít zahrabat! Krásně edituješ fotky.. Hned si tě dám do oblíbených. ^^

    OdpovědětVymazat
  9. Článek je božský! Ze všeho nejvíc se mi líbí právě ty svetříky a tak nějak jsem na žádný takový ještě nenarazila. Žiju prostě v zapadákově. Ale vím, že až na nějaký takový narazím, nebude v mé skříni chybět. Stejně jako postupně obnovuji šatník a mé outfity vypadají více holčičí než takový divný. :) We<3it je prostě nejlepší <3

    ordinary-princess.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Jéé, ani mi nemluv, autumn, ne-autumn, no ale já nemůžu sehnat zimní kabát, když má pěknou barvu nebo přijatelnou, tak je z hrozného materiálu, kteoru škrtí, což fakt nechci nebo sotjí hromadu peněz, což by mi nevadilo, ale je teňučkýý... uá ... no a když už najdu nějakou pěknou koženou bundičku, tak najdu moje číslo, které je mi malé (jelikož se jedná o obchod, do kterého nechodím) nebo další pokračující číslo na mě vysí... prostě pechito, finito :D oujéé.... ale moc hezký styling na autumn

    OdpovědětVymazat
  11. Brala bych všechno od kabátu po rtěnky. :D Miluji podzimní módu. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý krásný komentář, moc si toho vážím.

Návštěvy