19.09.15

Wishlist #2

Takže ahoj,
vítám Vás u mého dalšího článku. Moc se omlouvám za mou neaktivitu. Za tu dobu, co jsem tu nebyla se stala jedna zásadní věc, kvůli které jsem na blogu být nemohla. Spadla jsem o tělocviku na ruku a mám ji v ortéze, vůbec tomu nerozumím, ale prý mám něco s vazy. Tenhle článek budu psát jednou rukou, takže mi držte palce, ať tu nejsem do večera.
Jelikož se blíží chladné dny, rozhodla jsem se, že sestavím svůj wishlist. Zjistila jsem totiž, že za celou dobu, co píši články, tu mám wishlist pouze jeden.
Tentokrát jsem ho rozdělila do několika skupin.
  1. Jako první tu mám bundičku. Já osobně džínové bundy zbožňuji. Dají se krásně kombinovat a vypadají skvěle. U téhle se mi moc líbí barva a kožíšek, který jde krásně vidět. Jednoduše jsem se do téhle bundy naprosto zamilovala.  ODKAZ.
  2.  Další věc tu mám klasicou šedou čepici. Dříve jsem zbožňovala takové ty "cool" beanies s různými  nápisy, teď si spíš potrpím na jednobarevné a jednoduché čepice, které nenadchnou, ale ani neurazí. ODKAZ
  3.  Jako třetí věc tu má džíny. Potřebuju nějaké, které nemají vysoký pas, protožě snad všechny mé džíny vysoký pas mají. Tyhle už mám delší dobu vyhlídnuté a vážně doufám, že si je koupím nebo aspoň seženu podobné.ODKAZ
  4. Čtvrtou věcí je tato (opět) jednoduchá mikina. Většinou to s podobnými mikinami dělám tak, že si pod ně vezmu nějakou košili a něchám čouhat límeček. ODKAZ
  5. Jako předposlední věc tu mám batoh. Poslední dobou zjišťuji, že se mi líbí snad všechny odstíny modré. Tenhle batůžek je značky HERSCHEL. Kdybyste někdo věděli, kde sehnat nějaký podobný, napište mi prosím. ODKAZ
  6. Poslední věcí jsou boty. Možná už podle obrázku poznáte, že se jedná o kotníkové kožené vansky. Už dlouho si přeji bílé boty, ale pořád si nejsem jistá, jestli bych je dokázala udržet v čistém stavu, haha. ODKAZ
  1. První věcí z kosmetiky je známý eos balzám. Zatím žádný nevlastním, ale podle toho, co říkají ostatní, jde o skvělý balzám na rty. Jelikož jsem milovníkem balzámů, koupila jsem si baby lips, ale hned po prvním použití mi to úplně podráždilo rty a já jsem si řekla, že to už si v životě na rty nedám, tak doufám, že eos nezklame.
  2. Jako druhou věc tu mám řasenku, její název je L'Oréal Paris Telescopic. Koukala jsem se na její recenze na youtube a vypadá opravdu krásně. jediné na co si skoro všichni stěžovali byl kartáček, který je prý až moc drobounký a těžko se s ním pracuje. Každopádně řasy dělá nádherné.
  3. Další věc je rtěnka od značky NYX, ráda si dávám věci na rty, nedokázala bych přežít bez balzámů a rtěnek, haha. Nelekejte se toho odstínu, vybrala bych si mnohem světlejší. Na zimu by se mi hodila nějaká krásná starorůžová, která vypadá přirozeně. Nejsem moc na tmavé nebo výrazné rtěnky, protože mi vůbec nesluší.
  4. Čtvrtou věcí jsou bomby do koupele od úžasné značky LUSH, myslím, že to všichni znáte. Já jsem člověk, který si koupele moc užívá. Dokázala bych ležet ve vaně i celý den. Miluji různé olejíčky, soli, lístky a další věci, které se dají dát do koupele.
  5. V zimě mám často strašně vysušenou pokožku na rukách. Proto by se mi hodil nějaký takový krém na ruce. Tenhle je od Victoria's Secret, čuchala jsem k němu na letišti a ta vůně si mě naprosto získala.
  6. Jako poslední věc tu mám parfém, opět od Victoria's Secret. Jmenuje se Forever Sexy, sice si neumím představit sexy vůni, ale myslím, že snad všechny takové voňavky od Victoria's Secret jsou skvělé. 

  1.  Jako první ze "šperků" tu mám hodinky od Daniela Wellingtona. Už dlouho si je přeji, tak snad si je jednou konečně koupím. :-) ODKAZ
  2. Druhou věcí je náhrdelník. Moc nemusím nějaké výrazné náhrdelníky a tenhlě si mě úplně získal. Je jednoduchý a dá se kombinovat s různými outfity. ODKAZ
  3. Jako poslední věc tu mám prstýnek. Miluji prstýnky, nejraději bych je nosila pořád, jenže mi je pořád krade mamka, haha. Stačí je někde položit a za chvíli je najdeme na ruce mé milované maminky. Tenhle mě zaujal tvarem, zatím jsem takový ještě neviděla. ODKAZ
 
  1.  Jeden z mých oblíbených interpretů Troye Sivan vydal nové album, do kterého jsem na naprosto zamilovala. Jeho názav je Wild, sice se skládá pouze ze šesti písniček, ale všechny stojí opravdu za to!
  2. Jako další tu mám penál, potřebuji penál. Mám ráda květiny a barvy na všem, kromě oblečení. I když je tenhle penál docela hodně výrazný, zaujal mě a moc se mi líbí. ODKAZ
  3. Ráda si zapisuji věci, které jsem zažila, abych měla na co vzpomínat, ale to asi víte, protože se tu celkem často rozepisuji. Rozhodla jsem se, že si koupím deníček a budu si do něj pravidelně zapisovat. 

  1.  Taky milujete postel? Někdy si říkám, že je můj nejlepší kamarád, haha. Jenže postel sama o sobě je prostě nuda. Zbožňuji milion polštářků, ke kterým se můžete přitulit a cítit se krásně. Jsem na 100% pillow lover, tedy jestli to vůbec existuje. / coffee / good morning / cats /
  2. Málo lidí to o mně ví, ale skoro každý večer mi doma hoří nějaká svíčka. Mám ráda ty krásné vůně, hlavně o Vánocích. Je krásné vejít do pokoje a zacítit vůni skořice, už se vážně těším na zimu.                  / scented candlesweet pea /
  3. Jako poslední věc tu mám budík. Mám ráda retro věci a zdá se mi to jako krásný doplněk. Akorát nevím, jestli je zrovna příjemné, když Vám to ráno zvoní do uší. Každopádně by to byla krásná ozdůbka do pokoje. / alarm clock /
Páni, tenhle článek je pěkně dlouhý. Psala jsem ho docela dlouho, tak doufám, že se Vám bude líbit.
A co si přejete Vy? 
Mimochodem jsem Vám chtěla hrozně moc poděkovat za komentáře u minulého článku, děkuji Vám za pomoc, za to, že jste si našli čas a napsali mi, jaké bylo Vaše rozhodování o budoucnosti. Strašně si toho vážím.
Mějte se hezky.
Sim.




20 komentářů:

  1. Tak za prve ti strasne moc dekuju za pekny komentar <3
    Za druhe drzim palce at mas co nejrychleji ruku ok!
    A za treti .. Sakra ja chci vsechno. Ani nevis jak se tesim na vyplatu, az budu moct poradne nakupovat! :-D Tak dlouho jsem nebylaaa ..

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju za pochvalu blogu :3.
    Noo, asi bych taky měla dlouhé vlasy, kdybych před 8-mi lety nešla na ježka kvůli vším :D.. a pak jsem začala barvit, žehlit, fénovat atd.. :/.
    Jinak, moc hezký článek, už jsem tady u tebe párkrát byla se mi zdá :D :) Máš to tu pěkné, jednoduché, což se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc děkuju za krásný komentář :)

    Tak tenhle článek mi mluví z duše. Gratuluju k dopsání jednou rukou a doufám, že to bude brzy ok! :D podzim ve stylu je důležitej!

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní22/9/15 21:08

    Taky pomalu sestavuju Wish list :D je toho moc co bych si chtěla koupit :D moc pěkné kousky tu máš (y) :) .. tak nejsem jediná komu Babylipsky podráždily rty .. též mám vyhlídnutý eos :) chtěla bych ten blueberry :)

    Danielle Delevenger Xx.

    OdpovědětVymazat
  5. Ten polštářek s kočkou musím mít!.)

    OdpovědětVymazat
  6. Anonymní24/9/15 18:21

    Máš nádherný blog! Kdo ti dělal design?

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, máš nádherný blog! Jinak já mám zase nohu v ortéze a taky se mi to stalo v tělocviku, prý mám něco se svalem. ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak to je moc pěkný článek a o to víc, že jsi ho psala jednou rukou, za to tě opravdu obdivuji. :) Máš tady moc pěkné věci, dokonce jsem se v částech tvého wishlistu docela našla. Mám to stejně s polštáři, svíčkami, o tom budíku už taky dlouho přemýšlím, jinak to pouzdro je moc pěkné a když bude nějaký ten deštivý den, tak budeš mít alespoň kousek krásné, letní přírody u sebe na lavici. Deník je super věc, ale já si ho prostě nikdy nejsem schopna udržet, vždy mi to vydrží tak max měsíc a pak už to prostě nestíhám. Ale je to super nápad :) Lush bomby do koupele ♥ Pořád je obdivuju všude na instagramu a asi si už konečně budu muset nějakou koupit. :P
    Máš moc krásný blog, hned si tě ukládám do záložek. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ta bunda je skvělá! Ta ti určitě bude slušet. :D Eos je dobrej má ho úplně každý kdo se o tyhle věci kdy zajímal. Je fajn. Ale je drahej jako kráva! :-* Ten prstýnek je stylovej :) ah, polštářky, svíčky Yankee Candle, vánoční světýlka, dlouhé horké koupele s bublinami nebo solí :) Miluju to!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Btw ten budík měl můj děda a to dokáže opravdu probudit! To by probudilo i mrtvolu ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Děkuju za moc milý komentář, strašně mě potěšil :) Jak si tady projíždím tvoje články, tak musím říct, že tvůj blog je úžasný a ráda sem budu chodit častěji! :) Tento článek je krásně napsaný, moc se mi líbí ty polštářky a ten horní outfit je taky skvělý ♥ Hned bych to všechno brala :D :)

    OdpovědětVymazat
  12. Dříve se mi také líbily čepice s nápisy, ale teď si spíš také potrpím na jednobarevné, podobnou si chci také pořídit:) Podobnou si mám v plánu pořídit, její vzor se mi strašně líbí:) Takové vansky jsou opravdu moc pěkné, moc se mi líbí jejich barva, v takové jsem si nedávno kupovala Sketchers:)
    O Eosu jsem taky přemýšlela, ale nechce se mi vrazit tolik peněz do balzámu, který nemám vyzkoušený, ale třeba ještě změním názor.
    Ten prstýnek se mi moc líbí, je to pěkný doplněk a to samé můžu říct o tom náhrdelníku:)
    Miluju polštáře, taky bych si chtěla nějaké malé pěkné pořídit a mám je strašně ráda! Yankee Candle už chci konečně vyzkoušet, když o tom všichni tak mluví:)
    Krásný wishlist, přeji ti, aby jsi měla ruku brzo v pořádku, vím, že to není nic příjemného, mám s tím spoustu vlastních zkušeností. A taky, aby sis všechny tyto krásné věci pořídila!:)

    OdpovědětVymazat
  13. Takový budík jsem viděla v Ikee za pár korun, takže pokud ji máš po ruce, určitě tam mrkni. Koupila jsem si tam i povlaky na polštářky, ze kterých jsem úplně nadšená :)
    PS: Ty hodinky jsou dokonalé, po takový toužím už spoustu let :( ale pořád je nemám :(

    OdpovědětVymazat
  14. Pááni, to je ale krásný článek a ty věcičky jéé.
    Já sama teď musím hodně nakupovat, prtž v létě jsem snad vyhodila celou svou skříň a nechala jsem si v podstatě jen letní věci. A teď skoro nic nemám na podzim. Tybrďo a zase tolik financí nemám, tak teď se trošku nalítám v těch obchodech. :D :)))

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj :) budem rada ak sa zapojíš do sutaze o najlepši blog :)

    http://staystrongforewer.blog.cz/1509/sonb-sutaz-o-najlepsi-blog

    OdpovědětVymazat
  16. Anonymní27/9/15 11:53

    Džísky jsou top! =D Ne vážně, dají se vzít ke všemu, což je fakt super. ^.^ Taky mám na posteli hromadu malých polštářků, nedávno jsem dostala jeden chanel, tak je to teď moje láska =D
    Eos taky nějakou dobu sháním, ale u nás ho prostě nikde nemají a objednávat se mi ho nechce, takže si musím počkat, až přijde i k nám =D
    Jinak, máš moc pěkný blog =)

    Lessien, lessien-world.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Náhrdelník mám tento stejný :D Z primarku za 1 euro. :D

    OdpovědětVymazat
  18. Simonko? Nominovala jsem tě do Tagu na mém blogu tak se nezapomeň podívat :D Ale pokud nechceš nemusíš je to jen na tobě! :)

    OdpovědětVymazat
  19. super wishlisty!:) dúfam,že všetko čo si praješ budeš mať aj doma:)
    tie Lush bomby (alebo ako to nazvať:D) vyzerajú byť veľmi zaujímavé a majú aj pekný vzhľad. vždy sami páčilo,to,keď to hodíš do vody,tak to začne tak šumieť,úplná sranda:D
    no a sviečky sa jednoznačne budú hodiť na jeseň!:)

    OdpovědětVymazat
  20. Nojoooo, tohle mi úplně mluví z duše :D Moc hezký wishlist, shodujeme se v 99% :D :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý krásný komentář, moc si toho vážím.

Návštěvy