17.08.15

Moje oblíbené aplikace ♥

Takže ahoj,
vítejte u dalšího článku. Tentokrát jsem si pro Vás připravila něco odlišného. Pár z Vás mi psalo v čem upravuji fotky, jaké mám sociální sítě apod. No a proto jsem se rozhodla napsat tento článek.
Můžeme jít na to!
Twitter - Má nová závislost, od rána do večera sleduji své idoly a pročítám si, co  
prožívají. Každopádně i já sama jsem závislá na psaní tweetů. Mám ho sice krátkou dobu, ale vyhovuje mi více, než facebook, takže kdyby jste se chtěli podívat jaké 
"důležité" věci tam píšu klikněte ZDE .
Instagram - Určitě všichni znáte. V mém seznamu nejoblíbenějších aplikací nemůže chybět. Nedá se říct, že bych byla závislá na přidávání fotek každou sekundu, každopádně když už něco přidám, tak se snažím, aby ta fotka vypadala podle mých představ. Navíc se ráda kochám fotkami ostatních. Odkaz ZDE.

Snapchat - Nejlepší aplikace na pokec s kamarády. 
Dokážu se u těch fotek hodně nasmát. Jmenuju se tam simonadostal.
Nejhorší na tom všem je, že i když se snažíte na té fotce vypadat dobře, nevypadáte. Nebo se to stává jenom mě?
Dám Vám sem ukázku fotek, doufám, že těm dvoum nebudu muset platit autorská práva. :-D
P.S Snažila jsem se vybrat nějaké normální fotky. Smutné je, že tohle jsou snad asi nejnormálnější fotky, které mám.
 

 Spotify - Děkuji člověku, který tuhle aplikaci vymyslel. Nedokázala bych bez ní žít.
Nedokázala bych žít bez hudby. Nejlepší playlisty, jednoduchý a přehledný vzhled. Díky této aplikaci chodim po bytu z 90ti % se sluchátky v uších.

vsco cam - Jediná aplikace, ve které upravuji fotky. Jsou tam nejlepší efekty.
Moc se mi líbí, že fotky, které tam upravíte, můžete sdílet na svou stránku, která je dostupná i na počítači. Rozhodně doporučuji.

 We ♥ it - Jsou tam překrásné obrázky, které si můžete stáhnout. Různé citáty, gify, motivace apod.
Vždycky se nechám nějakou fotkou inspirovat. Takže pokud potřebujete nějaké pěkné obrázky, určitě se podívejte.


 Tak a to by bylo k dnešnímu článku vše.
Jaké aplikace používáte Vy?
Mějte se hezky.
Sim.

14 komentářů:

  1. Áno, spoustu těch aplikací taky používám, hlavně Instagram :) a twitter :) a pak ty klasické aplikace, které má snad každý :D
    Pokud ti to nevadí, přidám si tě na instagramu :)

    P.S. a děkuji za pochvalu blogu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek. Používám stejné appky jako ty. Miluju Spotify. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasý článok! :) vsco kamera je super aplikácia, takisto aj u mňa je instagram veľmi obľúbený :D. Twitter však nemám, no dlhší čas rozmyýšľam nad tým, že si ho založím :)

    Ďakujem za pochvalu :) na blogu. :) Ten tvoj je úplne nádherný, určite sa sem vrátim :)

    http://creativie.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. twitter som kedysi pouzivala na sledovania par mojich fave ludi, ale preslo ma to...
    insta mam chvilku, ale aj to skor len na sledovanie mojich fave ludi :D
    snapchat akosi nechapem, ze preco naco ... :D
    heart - jedine na pc :) ale radsej mam tumblr

    OdpovědětVymazat
  5. Twitter mám už několik let, a to nejspíš fakt nepřeháním, ale poslední měsíce ho už vůbec nepoužívám. Dříve jsem na něm oxidovala každý den, ale teď už ne. Každopádně je to určitě fajn aplikace.
    Tak to instagram je u mě rozhodně jedničkou! Používám ho každý den. Fotky přidávám tak jednou až dvakrát týdně většinou, ale strašně ráda se právě také kochám fotkami ostatních uživatelů. :) Haha... a už tě sleduji! :3
    Ty fotky jsou super! :D Já si také s kamarády hodně posílám snapy... je to nejlepší, když člověk nemá co dělat.
    Spotify... #lifesaver. Jak jsi napsala, je to závislost a člověk, který tohle vymyslel má u mě čokoládu... klidně i dvě!
    Tak i poslední aplikaci mám ve svém telefonu a jsem na ní téměř každý den!
    Skvělý článek a grafické zpracování. :)
    http://beautyandfashionlovers.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Twitter používám od konce prázdnin a hrozně jsem si ho zamilovala, tweetuju i několikrát denně a ráda si čtu tweety ostatních, už jsem tam našla spoustu skvělých a zajímavých lidí:)
    Instagram miluju, hrozně mě baví koukat na fotky mých kamarádů, idolů, ap. a sama jsem na něm celkem dost aktivní:)
    Na Snapchatu jsem celkem závislá, už jsem kolikrát svým nejlepším kamarádům poslala celkem ošklivé snapy:D nikdy se mi nestalo, že bych měla MyStory na 100 sekund, ale občas tam něco přidám:D:) jak říkáš, je to fajn na pokec s kamarády:)
    Spotify je fajn aplikace, kterou hodně využívám, ale nicméně, raději mám svoje playlisty stažené v telefonu, nemusím potom řešit připojení. I když když mám internet v mobilu, tak ji taky používám nonstop:D:)
    Ve Vsco Cam také upravuji fotky, ty efekty tam jsou skvělé, mám je fakt ráda.
    We Heart It je rozhodně skvělá aplikace, kterou používám každý den a nalézám v ní inspiraci a spoustu krásných obrázků:)
    Nádherný článek, máš to opravdu pěkně udělané a v oblíbených aplikacích se téměř shodujeme:)

    OdpovědětVymazat
  7. Moc ti děkuji :)))

    Instagram mám hodně ráda, snap jsem si teprve založila, tak uvidíme jestli se toho chytnu. :D :))

    We♥it taky ráda sleduji, jsou tam opravdu nádherné fotky. :)

    OdpovědětVymazat
  8. nádherný blog máš!:O a skvělé články!:3

    OdpovědětVymazat
  9. Bez těhle aplikací až na vsco cam nemůžu být!:D
    Na we♥it se mi líbí tam ty inspirace.
    Jinak, nebereš ted' affka?^_^

    OdpovědětVymazat
  10. Bez těchle aplikací bych nedokázala žít! Hlavně twitter! Na to jsem uplně strašně závislá. A instagram ♥ a ještě tumblr, ale ten tu nemáš :D

    OdpovědětVymazat
  11. Nic z toho nepoužívám :D . .Kromě we♥itu :)

    OdpovědětVymazat
  12. Strašně Ti děkuju za pochvalu blogu, vážím si toho, potěšila jsi mě :) Věřím tomu, že pokud by jsi na intru byla určitě by jsi to zvládla, stejně jako já :) Jde jen o zvyk :)

    Mojí velkou závislostí je akorát tak instagram a we♥it :D Snapchat ten nechápu a nikdy nepochopím a možná ani nechci :D Takže bez toho žít dokážu, ale Spotify je výborná aplikace :) Výborný článek :)

    OdpovědětVymazat
  13. Všechny používám, taková klasika :D

    OdpovědětVymazat
  14. We ♡it je boží protože tam jsou nádherný obrázky taky ho mám v mobilu protože bez toho nemůžu žít. Stejně tak bez messengeru a youtube.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý krásný komentář, moc si toho vážím.

Návštěvy