25.08.15

#BTS - outfits

Ahoj,
vítejte u dalšího článku. Je to celkem divné, co? Není u mě moc normální, že píšu článek po tak krátké době, od toho posledního, haha. Jde o to, že mám strašně moc nápadů na články a nechci zbytečně čekat. No a jelikož jsem už dlouho nenapsala článek, který by se týkal módy, napadlo mě udělat Back To School - outfit ideas, tedy outfity na první den školy.
Můžeme jít na to!
Tenhle outfit je super pro lidi, kteří se neradi oblékají slavnostně. Jde hlavně o to, jak se v tom oblečení cítíte. Tričko mluví za vše a myslím, že se do školy určitě hodí. Kdo by na první den školy nepotřeboval spánek? Šortky jsem zvolila jednoduché s vysokým pasem. Pokud by jste k podobnému outfitu zvolili delší větší tričko, jemně si ho zastrčte do šortek, outfit bude na pohled více ležérní. A boty? Vybrala jsem čistě bílé air maxy, bílé jsou totiž jediné, které se mi líbí.

Druhý outfit je více elegantní. Mimochodem, co říkáte na trend těchto džínových sukní? Mně osobně se to strašně líbí. Je to lehce retro, všechno se to vrací a já to miluji. Tedy až na zvonáče. Tričko mě zaujalo střihem a k sukni s vysokým pasem krásně sedí. Tašku jsem zvolila se zlatými zipy, které výborně ladí k jednoduchému náhrdelníku. Pokud by něbylo zrovna dobré počasí, přidala jsem šedý cardigan a boty jsem vybrala s hadím vzorem. Proč zrovna hadí vzor? Oživí to celý outfit.


Co když je venku zima? I to se může stát a proto jsem vytvořila jednoduchý outfit, který vypadá dobře, nikoho neurazí a navíc zahřeje. Klasické černé džíny s roztrhanými dírami na kolenou se výborně hodí k batohu. Svetřík ve světlé barvě prosvítí outfit. No a límeček od košile dodá barvu a společenský vzhled. K tomu všemu jsem tak přidala klasické kotníkové conversky.

Poslední outfit je opravdu holčičí. Vím, že se to nelíbí všem, ale zrovna já jsem zamilovaná do téhle světlounce růžové barvy. Šaty jsou jednoduchého střihu, díky tomu, že jsou jednobarevné, přidala jsem náhrdelník, který je oživí. Džínová bundička dodá outfitu '' nespolečenský '' vzhled. Batoh a boty jsem zvolila v bílé barvě. Další věc, boty. Vím, že každý není zastánce těchto bot k sukním a šatům, ale mně se tento trend líbí. Myslím, že to outfitům dodává sportovnější vzhled.

A co Vy? Jak se oblečete na první den školy?
Jaký outfit se Vám líbil nejvíce?
Mějte se hezky.
Sim.

15 komentářů:

  1. Anonymní25/8/15 15:30

    Moc pěkné outfity :)

    OdpovědětVymazat
  2. ten poslední je naprosto nejvíc boží!!

    OdpovědětVymazat
  3. naozaj krasne outfity, celkom inspirativne, akurat by sa este zislo mat nieco z toho aj realne v satniku :D ale tak zrejme si budem musiet vystacit s tym, co mam. aj ma celkom teraz zacalo mrziet, ze ako vysokoskolacka uz nemam taky ten slavnostny prvy den skoly, iba sa hned musim zacat ucit a chodit normalne na hodiny a prednasky.
    pacia sa mi asi vsetky outfity, z prveho najviac to tricko WHO NEEDS SLEEP, pretoze do skoly je fakt ako stvorene :D v druhom je dost super ta sukna, aj ked teda na mne by nieco take nevyzeralo dobre, ale celkom sa mi ta retro moda paci. ale vacsinou iba na inych ludoch. na tretom outfite je nieco, co sa mne osobne vobec nepaci a to su nohavice roztrhane na kolenach, akosi tento trend zatial nechapem... chapala som, ked sa nosili random trochu roztrhane rifle, ale mat presne na kolenach dva roztrhane pasy, podla mna vyzera hrozne zvlastne. akoby ten clovek niekde spadol... zo stvrteho outiftu sa mi velmi paci, ze si dala k satam tenisky, taky styl mam aj ja rada, hlavne do skoly by som si asi k satam ani nedavala nejake fancy topanky, aby som nebola za namyslenu :D velmi pekny clanok :)

    OdpovědětVymazat
  4. Najviac sa mi páči tretí outfit, to je úplne môj štýl. :) Páči sa mi hlavne svetrík a conversky. Milujem to. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Joo, bylo to celkem funny :D.

    Jinak moc pěkné outfitity :)

    OdpovědětVymazat
  6. Máš nádherný blog! :) Já bych si na sebe vzala úplně všechny, ale za něco bych vyměnila tu džínovou sukni. Sice se mi líbí, ale já bych v ní vůbec nevypadala hezky.

    http://barushcrow.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. We need sleep :D:D:D:DD to je dobrý tričko, kde se dá koupit? :D

    OdpovědětVymazat
  8. Poslední se mi líbí nejvíc :-) Je takový.. jemný.

    OdpovědětVymazat
  9. nejvíce se mi líbí 3. a poslední outfitt.Já sama mám v plánu až bude chladno nosit něco na způsob 3. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. U mě vede ten poslední :-)
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Mně se nejvíc líbil druhý a třetí outfit. To mi připomíná, že bych konečně měla jet nakupovat. :D

    OdpovědětVymazat
  12. Mě se nejvíc líbí ten třetí outfit. Mám ráda pohodlné oblečení které je měkké a jemné na dotek. Jinak máš moc hezký článek a blog. ��

    OdpovědětVymazat
  13. Mě se nejvíc líbí ten třetí outfit. Mám ráda pohodlné oblečení které je měkké a jemné na dotek. Jinak máš moc hezký článek a blog. ��

    OdpovědětVymazat
  14. Ty outfity vypadaji pekne ^^
    Akorat pri zmince BTS, jsem si vzpomnela na jednu hudebni skupinu :DD

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý krásný komentář, moc si toho vážím.

Návštěvy