06.07.15

Outfity na dovolenou

Ahoj, 
vítám Vás u dalšího letního článku a tentokrát jsem si pro Vás připravila outfity na dovolenou.
A jak si zatím užívám léto já? Přesně podle mých představ, byla jsem na Utuberingu, jela jsem na koupák, do letního kina a vyškrábala jsem se na vrchol Sněžky. A co Vy? Jak si užíváte léto? Co plánujete?
Ale teď už k článku.
První outfit je určený na pláž, tudíž plavky, žabky nebo nějaké sandálky, "přehoz" a určitě bychom neměli zapomínat na pokrývku hlavy. Na doplnění jsem přidala plážovou tašku a něco na čtení.
Přehoz - Victoria's secret / žabky - The Hut / klobouk - Melissa Odabash / plavky - Nelly / plážová taška - Accessorize

Druhý outfit je určený jen tak na procházku do města.
Letní šatičky s barevnými vzory, kimono, sandálky,sluneční brýle, klobouk a jednoduchá malá taštička. Divíte se, proč je všechno kromě šatů černé? To proto, že jsem zvolila hodně výrazné a barevné šaty, nechci, aby se barvy přebíjeli. A navíc, černou nikdy nic nezkazíte.
Kimono - SheIn / šaty - Yoins / klobouk - Peter Grimm / sandálky  - Rag & Bone / taštička - SheIn /
sluneční brýle - Fly Jane

A poslední outfit je určen na společenské akce, večeře apod.
Společenské šaty, lodičky nebo sandálky na podpatku,psaníčko a nějaké pěkné sáčko, ale určitě bychom neměli také zapomínat na doplňky ( řetízky, náramky).
šaty - Miss Selfridge / sako - Wallis / sandálky na podpatku - John Lewis / psaníčko - Akira / nádrdelník - Kendra Scott

Tak a to by bylo z dnešního článku vše, nezapomeňte mi napsat, jak si užíváte prázdniny a v jakém letním outfitu se cejtíte nejlépe. :-)
Mějte se hezky.
Sim.

13 komentářů:

  1. Nejvíc se mi líbí ten první a druhý outfit. :)
    Jak to tak vidím v módě se dobře vyznáš. :-*

    OdpovědětVymazat
  2. Ty outfity jsou super!
    Naprosto s tebou souhlasím v tom druhém outfitu... K takovým barevným šatům prostě ta černá jde, hrozně se mi líbí ty boty :)
    A ty šatičky v posledním outfitu :O Jsou krásné :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych v tom asi nikam nevyrazila, ale nejvíc se mi líbí ten první a šaty z druhého :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já tu brečím závistí. Jak jako že Ti je 13? ;w; Jsem středoškolák a vypadám na 12 D: Jinak pěkný článek, zdá se, že se v módě vyznáš :-)

    OdpovědětVymazat
  5. ten klobuk z druheho outfitu mam vyhliadnuty už dlho ale nemam na neho peniazeee :D inak velmi pekny vyber

    OdpovědětVymazat
  6. Moc povedé outfity a ten 3 je vážně moc pěkný. Ty šaty jsou nádherný :3

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné outfity! Fakt :O ... nejradši bych si pořídila všechno z toho prvního ! :) a ty šaty z druhého jsou úžasný !!

    OdpovědětVymazat
  8. Ten třetí outfit je krásný.. Z thoho druhého chci ty nádherné brýle a sandálky :O :)) .. máš to tu pěkný :)

    OdpovědětVymazat
  9. Outfity jsou fakt hezký:)
    Btw, taky moc super blog!:)

    OdpovědětVymazat
  10. nejvíc se mi líbí asi ten druhý outfit ikdyž bych k němu asi nedala to kimono.:) máš hezký blog a děkuju za koment:)

    OdpovědětVymazat
  11. nádherné jsou.. ten 3. je kouzelný... :D

    OdpovědětVymazat
  12. nádherné outfity! Opravdu se povedly!

    OdpovědětVymazat
  13. Moc pěkné, nejvíc se mi líbí ten druhý outfit, ikdyž bych si k tomu asi vzala jinou kabelku... Tahle se k tomu sice dobře hodí, ale já nemám ráda ty třásně xD Ale ty šaty jsou nádherný x)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý krásný komentář, moc si toho vážím.

Návštěvy