16.07.15

Co dělat o prázdninách?

Ahoj všichni,
vítám Vás u "historicky" posledního článku před tím, než opustím ČR. Moje pocity? Cestovní horečka, bolest hlavy, strach a natěšenost. Jde to vůbec dohromady? To je jedno. Dneska tu nejsem od toho, abych Vám povídala o svých pocitech. Dnes jsem si pro Vás připravila pár tipů, co dělat o prázdninách.
Můžeme jít na to! :)
 
Výlet - Vemte s sebou rodinu, kamarády, vlastně kohokoliv a kamkoliv. Ať už třeba do cukrárny či na procházku, do aquaparku, botanické zahrady apod. Hlavní je si to užít! Udělejte fotky, ať máte hodně vzpomínek. Já osobně výlety naprosto miluji. Je to pro mě takové odreagování od všeho. Není nad to si někde sednout a jen si povídat.
 POHYB - Ano..I v létě je nutnost hýbat se. Řekla bych, že v tomto ročním období má skoro každá žena motivaci. Už žádně řeči typu ,, nevypadám v těch plavkách tlustě?" apod. Pokud si tak připadáte, tak s tím něco udělejte. Já jsem se cvičením začínala tak, že jsem si nastahovala motivační obrázky do mobilu a každý den jsem se na ně koukala. Den ode dne jste k té své vysněné postavě blíže, pokud se sebou něco děláte a to je podle mě ta nejlepší motivace. :-)


Nakupování - Nejoblíbenější činnost většiny žen. Vyražte s kamarády do nákupního centra a udělejte si super den. Nakupování má hodně výhod. Když si něco koupíte, máte radost. Odreagujete se, zkusíte třeba nové věci apod. Jediná nevýhoda asi je, že bude plakat Vaše peněženka. Nojo, co naděláme. 

Sama doma - když už jste sama doma a nechce se Vám nic dělat, zapněte si oblíbenou hudbu, uvařte si čaj a užívejte si tu chvíli klidu. Pokud nemáte dobrou náladu a máte chuť si pobrečet, připravte si kapesníčky a zapněte si nějaký romantický film. Jestli jste na filmy o velké lásce, doporučuji Vám film If I Stay. Věřte mi, pobrečíte si.
Piknik - Další super nápad, jak si užít den je uspořádat piknik. Popadněte batůžet, přibalte si deku a drobné občerstvení, pozvěte přátele, zajděte do parku a užívejte si společné chvíle.

Tak a to by bylo pro dnešek vše. Doufám, že se Vám tento článek líbil, protože jsem si s ním opravdu tu nějakou dobu hrála. Určitě mi nazapoměňte do komentářů napsat, co rádi o prázdninách děláte Vy.
Mějte se hezky.
Sim.


10 komentářů:

  1. Skvely clanok a presne takyto dizajn blogu sa mi paci :-) ja ked som sama doma, tak rada pozeram nejaky film alebo serial,citam knihu alebo idem von s kamaratkami :-) na nakupy chodim rada ale moja penazenka to uz nezvlada :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Dokonalý článek Simčo (jak jinak, že?). S tím cvičením máš pravdu. Je to podle mě super, ještě k tomu, když je venku tak krásně. Není nad to si jít zaběhat. Film If i stay jsem viděla a musím uznat, že něco tak dokonalého jsem ještě neviděla. Takže taky doporučuju :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý článek. :) Myslím si, že jsi to v podstatě vystihla. :) Není nic nad to, když jdeš s kamarády jen tak ven, nebo s rodinou na nějaké výlety a nebo si prostě jen tak sedneš doma, pustíš si nějakej film a nebo si uděláš čaj a pustíš se do čtení nějaký knížky. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vždycky jsem chtěla udělat piknik, asi o tom pouvažuji :D

    OdpovědětVymazat
  5. Je to skvělý článek :D nejraději bych udělala ten piknik jenže nemám žádný kámoše se kterýma bych ho mohla udělat. :(

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezký a užitečný článek! :) Nakupovaní miluji a nakupoval bych každý den protože jak já říkám oblečení není nikdy dost :D Ale miliony nemam :'D tak se musím krotit :/ :D ale nemam se ani zle :D Taky uvažuji o pikniku že bych si dělal co nejbližší době i klidně sám někde na louce, nic není hezčí než klid.. koukání do nebe.. a u toho jist ovoce :'D možná je to divné ale cítím se v té chvíli skvěle :D :)

    OdpovědětVymazat
  7. Super článek. :)) Piknik bych mohla zkusit, dobrý nápad. I ty road tripy. ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Napsala jsi to skvěle :) A upřímně snad podle všeho se sama taky řídím :)))

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný článek :-) :-) bohužel u nás ve městě větší obchodní centrum není, ale aspoň dopoledne u nás se nakupováním udělá :-) :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Simčo, moc hezký článek :) Většinu těch věcí, co jsi tady napsala, dělám. Na létu mám nejraději sport. Jsem doma, takže si můžu ráno trošičku přivstat a není nad to, si jít po ránu zaběhat. Takový klid a jemné paprsky od sluníčka mi vždycky dodají na celý den energii. Mám ráda i pikniky.. miluji přírodu, takže to se sebou trošku souvisí.
    Jinak... chtěla bych ti říct, že máš moc pěkný blog.. strašně se mi líbí. Úplně blog podle mého gusta! ;) Ten design... nemám co dodat! Jen tak dále :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý krásný komentář, moc si toho vážím.

Návštěvy