02.05.15

Trendy na Léto 2015


Ahoj
Vítejte u dalšího článku, tentokrát jsem si pro Vás připtavila Trendy Pro Léto 2015. Jinak Vám chci strašně poděkovat, za ty krásné komentáře u úvodního článku. No nebudu to dál okecávat a můžeme jít na to!

Domnívám se, že toto léto bude v duchu barev, výrazných vzorů apod. Ale abych pravdou řekla, v mém šatníku převládají spíše barvy typu černá, šedá, bílá a proto jsem se rozhodla vložit sem aspoň takovéhle nenápadné overaly, které mě naprosto uchvátily.


Dalším hitem letošního léta budou tzv. Slip-on boty. Pohodlné, lehce vypadající a hodící se k jakémukoliv outfitu, tolik výhod pro mě žádné jiné boty nemají. Jsem spíše na ty nenápadné černo-bílé, ale k jednobarevnému a nevýraznému outfitu bych nepohrdla ani těm barevným.


Další věcí jsou v této době velice populární boyfriend džíny. Jsou to kalhoty na pánský způsob. Každopádně si myslím, že jsou naprosto úžasné. Hodí se jak k teniskám, podpadkům či už k jmenovaným slip-onům. Jsou pohodlné, příjemně se nosí a vypadají dokonale. 

1. ROMWE / 2. BOOHOO / 3. ASOS

Určitě to znáte. Slavná, vzorovaná kimona. A pokud ne, nemyslím kimona na karate či na jiný sport. Myslím krásná, detailní a oslňující "módní" kimona, která by Vám v šatníku rozhodně chybět neměla. Dokáží rozzářit jednoduchý outfit a dají se nosit téměř kamkoliv.

1. ASOS
/ 2. ASOS / 3. ASOS / 4. ASOS
No a posledním trendem jsou sluneční brýle. Vrací se retro styl, což znamená : velké obroučky, kočičí oči, kulatá sklíčka atd. Tentokrát jsem vybrala všechny v Asosu, mají tam velký výběr a myslím, že si tam vybere každý. 

Tak toto by bylo z dnešního článku vše.
Jaké jsou Vaše trendy na léto? Co se podle Vás nosí?
Mějte se hezky.
Sim.

5 komentářů:

  1. To je moc hezké. Slip-onky jsou úžasné, ale na druhou stranu mi trochu připomínají bačkory, kterých jsem se chtěla za prvním stupni zbavit. Nejvíc se mi líbí to kimono ASOSu :))

    OdpovědětVymazat
  2. Jelikož jsem si zhruba před dvěma týdny pořizovala klasické Authentic Vansky, o Slip-onkách tudíž nepřemýšlím, ale pěkné jsou:) Boyfriend džíny mám jedny a hodlám si pořídit ještě jedny do zásoby, jsou opravdu skvělé:) Kimona se mi moc líbí, jsou takové výrazné, pěkné, moc se mi líbí ty barvy. Přemýšlím, že bych si jedno mohla koupit:) A sluneční brýle, ugh, zvláště ty první jsou opravdu luxusní, škoda že by mi neslušely:D:) Krásný článek:)
    http://werangummi.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Umm, moc se mi líbí ty overaly - něco bych si pořídila, jen dlouho váhám. Dále mám zálusk na nějaké to kimono, to je taky dosti luxusní a lehké. Co víc, ty slip-on botky jsou sakra praktické. <3

    OdpovědětVymazat
  4. miluji boyfriend džíny, moc hezký článek

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní16/5/15 18:15

    Miluji tvůj blog, už od 1. chvíle. Já sama bohužel blog nemám, ale párkrát už jsem o tom přemýšlela. Moc hezký článek. Mně se nejvíce líbí ta kimona ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý krásný komentář, moc si toho vážím.

Návštěvy