23.05.15

ahoj,
vítejte u dalšího článku. No a tentokrát jsem si pro Vás připravila Wishlist na léto.
Neříkejte mi, že jsem jediná, která se těší na ty krásné slunečné dny, na výlety, festivaly a na plno zážitků.
Už se těším na ty úžasné dva měsíce bez školy, bez starostí, co mi vychází za známky atd. Tohle léto si chci prostě užít. A co Vy? Máte nějaké plány na léto? Jedete na dovolenou?
Ale teď už k článku. Připravila jsem si pro Vás šest věcí, které bych si přála. Schválně píšu, že bych si je přála, protože pochybuji, že si je někdy koupím, ale co už. 
Můžeme jít na to!

1. Jako první tu mám rtěnku. Ano, tu úžasnou a velice populární rtěnku od  M.A.C. Určitě ji všichni znáte. U nás v České republice se prodává za cenu cca 499Kč,- . Což mi příjde opravdu nespravedlivé, protože se dá v cizině sehnat mnohem levněji. Mám ráda nude barvy a proto bych volila takový neutrální odstín, který se hodí ke všemu.

2. Jako druhou věc tu mám boty, které podle mě také znáte. Krásné a pohodlné burgundy botasky s úžasnou podrážkou, to jsou ony New Balance ML574. Jak už jsem někde psala, v mém šatníku převládají barvy typu: černá, bílá a šedivá. Což znamená, že mé outfity bývají většinou nevýrazné, proto jsem si vybrala tyto boty. Miluji burgundy barvu a myslím, že by to bylo krásné ozvláštnění.

3. A teď trochu netradiční věc. Poslední dobou poslouchám hudbu dennodenně a jediná zpěvačka, která mě vždy zaujme jejím perfektním hlasem je Lana Del Rey. Její album ultraviolence je naprosto dokonalé a já bych si přála CD. Vím, že v téhle době se dá vše stáhnout, ale CD je prostě CD (doufám, že mě chápete).

4. Další věc je typická na léto. Jsou to plavky značky Triangle. Pro ty, které je neznají, jsou to velice kvalitní plavky vytvořené z neoprenu. Tudíž jsou pevné a krásně tvarují postavu. Jejich nevýhoda je ovšem cena. Tyto plavky je pohybují okolo 79 - 89 dolarů. Což je na plavky hodně (tedy aspoň pro mě).

5. Jelikož jsem připravená na to, že budu v létě hodně cestovat, uvědomila jsem si, že potřebuji nějaký batoh. Nejsem moc na takové ty barevné a nějak ozdobené backpacky s různými detaily a proto jsem si našla tento nádherný, jednoduchý batůžek, který mě naprosto nadchl jeho tvarem a vlastně celkovým vzhledem.

6. No a poslední věcí jsou šortky. Klasické modré šortky, které by podle mě neměly chybět ve skříni každé ženy. Jsou pohodlné, hodí se téměř ke všemu a vypadají perfektně. Tyto, které vidíte na obrázku jsou z Topshopu. Kdo by nemiloval džínové věci z Topshopu?

No a to by bylo z dnešního článku vše. Jaké věci si přejete na léto Vy? Máte zkušenosti s nějakou věcí v tomto wishlistu? Podělte se!
Mějte se hezky.
Sim.



9 komentářů:

  1. Šortky si také plánuji nakoupit, a ne jen jedny. Dále jsem chtěla kabelku, ale tu už mi koupil přítel. A pak samozřejmě něco málo z make-up sbírky. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já se také těším na léto, šíleně moc :-) I když bohužel žádná dovolená, ale brigáda. Ty peníze fakt potřebuji.
    Skvělé věcičky, ale když jsem viděla tu cenu u rtěnky, málem mě to položilo. :O
    To si raději koupím hodně podobnou rtěnku za pár peněz, ale tolik bych to rtěnky neinvestovala :D Už chápu, proč si je jen tak nepořídíš :-D
    Ale jako, jinak to jsou fakt pecka věcičky. Hodně se mi líbí ten batoh a kraťasy! :-)

    A moc bych ti chtěla poděkovat za tvůj komentář u mě na blogu, jsem ráda, že se ti u mě líbí. Máš to tu taky moc pěkné :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Joo taky plánuji, že si tohle léto pořádně užiju! Chci trochu cestovat, poznat něco nového, každý den aby byl prožitý. Já si chci teda koupit sluneční brýle. Konečně je na čase.
    Před prázdninami si chci nechat píchnout piercing tak doufám, že mi to vyjde!:) Máš to krásně naplánované tak ti přeji, ať si prázdniny užiješ. Sice je ještě hódně času, ale nezapomeň napsat článek o tvých prázdninách:)

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé, ty plavky. Jsou boží. Už dlouho sháním nějaké, které by mi padly do oka hned na prní pohled, ale to se zatím ještě nestalo. Ale tyhle jsou naprosto boží :) Ani ty kratasy nevypadají špatně.
    Mooc se těším na léto a nemůžu se dočkat až budu moct zase skočit do bazénu a ták. Snad si pořídíš všechno z tvého wishlistu a uděláš si radost :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jo na léto už mám docela dost naplánovaných věcí :)
    Z tvého wishlistu nic moc neznám, až na ty boty :) Kdybych neměla troje jiné boty, které nosím teď na přelomu jaro/léto, asi bych je chtěla. Kraťasy jsem si letos přála už od zimy a teď nedávno jsem si konečně jedny našla a koupila :)
    Hlavně si užij léto tak, jak chceš a když něco z wishlistu uvidíš za dobrou cenu tak si to kup (protože ty výčitky, že jsem si něco měla koupit a nekoupila jsou nejhorší :D)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty plavky si přeji už hrozně dlouho, teda alespoň v jiné barvě, líbí se mi ty barevné. Jinak se mi moc líbí ten batůžek, taky si potrpím na takovýhle styl batohů. Moc hezký článek :)

    OdpovědětVymazat
  7. Rtěnku od Macu bych si taky ráda pořídila, ale jak říkáš, ta cena mi přijde opravdu příliš vysoká. Rozhodla jsem se, že se po ní ohlédnu někde v zahraničí, když to bude možné:) Boty od New Balance jsou moc pěkné, mám tuto značku bot ráda, ale nedávno jsem si pořizovala Vansky a boty od Nike, tudíž zatím nemám důvod si pořizovat další, i když bych chtěla:D:) Lana je skvělá, mám moc ráda její hlas a CD má v sobě zkrátka své kouzlo:) Plavky značky Triangle, jsou naprosto dokonalé, taky si chci na léto jedny pořídit, ale chtěla bych modré, tak uvidím, každopádně i ty černé jsou vážně pěkné:) Batoh je moc pěkný, není od Vansu?:) Mám totiž úplně stejný "typ" akorát je trochu barevnější a je značky Vans a jsem s ním fakt spokojená, tudíž bych ho jen doporučila:) (Ještě jsem se nekoukala na odkaz:D) Šortky jsou moc pěkné, takové by se mi taky hodily:)

    OdpovědětVymazat
  8. Kočko, krásně si umíš vybrat a vysnít. Líbí se mi všechno, ale momentálně by se mi mega hodil ten batůžek. Jo, do plavek, do těch bych nešla - nikdo by mě do nich nedostal. ^^

    OdpovědětVymazat
  9. Triangl plavky jsou boží koukám na ně na we♥it a jednou v životě si je musím koupit :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý krásný komentář, moc si toho vážím.

Návštěvy