14.05.15

Ahoj,
vítám Vás u dalšího článku. Rozmýšlela jsem se, o čem bych napsala a potom mě to "trklo". Nedávno jsem zjistila, že mám novou závislost a to.. nakupování bot. Blíží se léto a já na něj chci být připravena, ale jaké boty si koupit? Je tolik možností.
  Máte dilema, tak jako já? Jestli ano, tento článek je přesně pro Vás. Rozhodla jsem se s Vámi podělit o mé kousky, které sem si poslední dobou oblíbila, no a které bych brala všemi deseti do svého botníku (kdybych ovšem mohla).
1. Jako první jsem vybrala jednoduché sandále.
Vypadají jednoduše, jsou pohodlné, hodí se téměř ke každému outfitu a na léto by byly podle mého ideální.


2. Miluji tenisky, nosím je většinou skoro celý týden. 
Problém je, že ve většině z nich se mi dělají boláky a puchýře na nohou. Tím pádem jsem hledala nějaké, které by tomuto zabránily. No a co myslíte? Našla jsem. Jak už jistě víte, platforma na obuvi je všeobecné známá a velice pohodlná, proto jsem jako další boty zvolila právě tyto.


3. Poslední boty, které by v každém šatníku neměly na teplé dny chybět jsou stoprocentně baleríny. 
Nevím, co k nim napsat, protože určitě každý ví, jak vypadají, jestli jsou pohodlné apod. Každopádně je to individuální, mně osobně se moc líbí, ráda je nosím.

Tak a to by bylo z dnešního článku vše. Jaké boty máte na léto nejraději Vy?
Mějte se hezky.
Sim.

6 komentářů:

  1. Krásný článek (opět). Já v létě nejčastěji nosím asi tenisky, dá se říct, že je miluji! Ale v poslední době mě zaujaly takové ty "bačkorové" papuče.

    OdpovědětVymazat
  2. Máš ten blog nádherný :O na blogspotu naumím takže tě obdivuju :O a článek? Užasný :O já v létě nosám žabky nebo nějaký sandálky :)

    OdpovědětVymazat
  3. v Létě nejčastěji nosím baleríny a žabky
    Už se na Léto hrozně moc těším :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný článek a moc hezký nový design blogu, už jsem ti to tady psala, ale změnila jsi ho a tenhle je ještě krásnější:) Já nosím většinu jara i léta tenisky, začátkem května jsem si kupovala autentické Vansky a jsem s nimi spokojená, jsou to boty ke všemu:D:) V létě nosím někdy žabky, na balerínky si potrpím jen na ty společenské události, bolí mě z nich nohy:D:)

    OdpovědětVymazat
  5. Já teda nejraději nosím tenisky, protože jsou prostě pohodlné, co si budeme nalhávat:). Každopádně se v nich nehorázně zapařují nohy, když je teplo a to není zrovna příjemné:D Mimochodem zajímavý článek:)

    OdpovědětVymazat
  6. Najčastejšie nosím tenisky a balerínky. Tie tenisky na platforme sú naozaj úžasné, také podobné si chcem kúpiť aj ja :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý krásný komentář, moc si toho vážím.

Návštěvy